Gå til innhold

Trekant med mann.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en mann på nettet som jeg mailer, og har snakket med på tlf. Jeg og fruen har lyst og ha trekant med han. Vi har prøvd det en gang før, da med en annen mann. Han knulla og tilfredsstilte henne veldig. Syntes det var utrolig opphissende, men så var det en liten bit inn i meg som gjorde meg litt sjalu. Og nå er det sånn at jeg har veldig lyst, men en liten bit inni meg som sier nei. Valgets kval, er det noen som har vært i samme situasjon som meg ?

Anonymkode: 3c450...070

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men hva hva er det du er sjalu på? At noen andre gjør jobben bedre enn deg? Redd for at fruen stikker av med ekstra mannen?

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Ardenus skrev:

Nei, men hva hva er det du er sjalu på? At noen andre gjør jobben bedre enn deg? Redd for at fruen stikker av med ekstra mannen?

Er nok bare en sånn primær ur-følelse at jeg føler litt sjalusi.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Maus skrev:

Du finner sikkert forståelse her:

http://www.cuckold.no

;)

Ja er nok litt cuckold ja, men ikke sånn 100%.

Gjest FruKG
Skrevet

Min mann er en cuckold og han har sagt at det er litt av den følelsen som også gjør det spennende.Det viktigste er at dere har tillit til hverandre og greier å skille sex og følelser.

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør det en del, og min mann får også en sånn sjalusi-følelse. Men han digger det, og digger det like mye som meg. Så lenge man har en god kommunikasjon og stoler på hverandre, funker det bra. 

Anonymkode: e3e6e...bc8

AnonymBruker
Skrevet

Uten at jeg kjenner deg så tror jeg tror det hjelper på sjalusien om han har mindre penis enn deg. Du kan jo spørre om å få se den først?

Anonymkode: 1d13c...8d4

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uten at jeg kjenner deg så tror jeg tror det hjelper på sjalusien om han har mindre penis enn deg. Du kan jo spørre om å få se den først?

Anonymkode: 1d13c...8d4

Han har større enn meg. Det er det som gjør det opphissende, at hun skal få en stor i seg :)

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse.

-Saraby, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Bør helst delta alle 3.  Du ligger du ryggen i 69 med dama over.  Og han sklir inn og ut av henne, rett over nesen din.  Veldig pirrende.  Og når han kommer, kan dere begge kose dere med saftene inn i munnen.  Hvis han er godkjent for sikker sex da, selvsagt.  Få ting er som å bli spylt med varm sperma i munnen.  Det bør også mannen din få oppleve.  Da tenker du på han også, og alle blir liksom mer inkludert i koses,  Ingen utenfor.

Anonymkode: 4ff60...238

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bør helst delta alle 3.  Du ligger du ryggen i 69 med dama over.  Og han sklir inn og ut av henne, rett over nesen din.  Veldig pirrende.  Og når han kommer, kan dere begge kose dere med saftene inn i munnen.  Hvis han er godkjent for sikker sex da, selvsagt.  Få ting er som å bli spylt med varm sperma i munnen.  Det bør også mannen din få oppleve.  Da tenker du på han også, og alle blir liksom mer inkludert i koses,  Ingen utenfor.

Helt enig, med trekant både bør og må mannen få oppleve spruten fra den andre mannen og å være med på å hjelpe til med å gi han orgasme. Menn er utrolig flinke til å gi andre menn heftige orgasmer, siden de vet akkurat hvilke knapper de skal trykke på.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, 100%naturlig skrev:

Helt enig, med trekant både bør og må mannen få oppleve spruten fra den andre mannen og å være med på å hjelpe til med å gi han orgasme. Menn er utrolig flinke til å gi andre menn heftige orgasmer, siden de vet akkurat hvilke knapper de skal trykke på.

Ja det høres sykt deilig og opphissende ut:erter:

Skrevet (endret)

Jeg har ikke annet å si enn æsj. Er man ikke homofil eller bifil er det ingen som har lyst på sæd fra en annen mann. Brekker meg ved tanken.

Endret av eksentrisk
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, eksentrisk skrev:

Jeg har ikke annet å si enn æsj. Er man ikke homofil eller bifil er det ingen som har lyst på sæd fra en annen mann. Brekker meg ved tanken.D

Du trenger ikke være homo eller bi for å ha trivelig sex, der du er med å suger av en pikk.  Da e-l-s-k-e-r du folk av samme kjønn.  Her snakker vi bare om å få noen hete stråler uskyldig varm sæd i munnen.  I kampens hete er det rett og slett temmelig deilig.  Bare prøv.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke være homo eller bi for å ha trivelig sex, der du er med å suger av en pikk.  Da e-l-s-k-e-r du folk av samme kjønn.  Her snakker vi bare om å få noen hete stråler uskyldig varm sæd i munnen.  I kampens hete er det rett og slett temmelig deilig.  Bare prøv.

Spyr av tanken. Skjønner ikke hvorfor alltid noen må komme med slike utspill. Hvorfor som er det er noen som har so hobby å lure inn i alle slags mulige tråder om at heteromenn bør suge, og at pikk er best osv. Anbefaler dere å ta denne praten på Gaysir eller en annen side. Evt opprett en egen tråd om det. 

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet
12 timer siden, eksentrisk skrev:

Spyr av tanken. Skjønner ikke hvorfor alltid noen må komme med slike utspill. Hvorfor som er det er noen som har so hobby å lure inn i alle slags mulige tråder om at heteromenn bør suge, og at pikk er best osv. Anbefaler dere å ta denne praten på Gaysir eller en annen side. Evt opprett en egen tråd om det. 

Er det ikke bare å la være å gå inn på tråder som dette, som kan inneholde et snev av frihet. Frihet til fortelle og derigjennom kunne dele egne erfaringer, selv om dette også kan bety formidling av det kunne nyte eget kjønn, uten å bli hetset eller satt i bås.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ingen kvinner som liker sæd? Skjønner ikke hvordan en hetro mann da kan gjøre det? Sæd er ekkelt

Anonymkode: 1fe71...4df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 6.4.2016 at 13.07, AnonymBruker skrev:

Har truffet en mann på nettet som jeg mailer, og har snakket med på tlf. Jeg og fruen har lyst og ha trekant med han. Vi har prøvd det en gang før, da med en annen mann. Han knulla og tilfredsstilte henne veldig. Syntes det var utrolig opphissende, men så var det en liten bit inn i meg som gjorde meg litt sjalu. Og nå er det sånn at jeg har veldig lyst, men en liten bit inni meg som sier nei. Valgets kval, er det noen som har vært i samme situasjon som meg ?

Prøv med ei jente da. Så ser du om hun føler det samme. 

Anonymkode: e05e9...9e0

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv med ei jente da. Så ser du om hun føler det samme. 

Anonymkode: e05e9...9e0

Det gjør hun ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...