AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Sitter å ser på gamle episoder av unge mødre.. Herremin skaper.... Hva er det mest minneverdige du husker fra unge mødre? ;-) camilla forteller om sitt Palestina blonde hår, Line herjer med ungen sin og smeller hodet hans i veggen, Kristine som har barn med en kineser som hun kjefter ned for hver minste lille ting... Hun virker skikkelig motbydelig!! Anonymkode: 0dbaf...140 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sitter å ser på gamle episoder av unge mødre.. Herremin skaper.... Hva er det mest minneverdige du husker fra unge mødre? ;-) camilla forteller om sitt Palestina blonde hår, Line herjer med ungen sin og smeller hodet hans i veggen, Kristine som har barn med en kineser som hun kjefter ned for hver minste lille ting... Hun virker skikkelig motbydelig!! Anonymkode: 0dbaf...140 hvor får du sett dette? Anonymkode: 020d8...449
Gjest Rose11 Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 De første sesongenevar de beste. Uten tvil. Line var min favoritt, (med hun fetisj mora) også hun Malin fra sesong 1. Hun var så god. Virket som en veldig god mor. Både til datteren og stedatteren. Husker mange. Kristine Mossing, å herregud, for en dame. Hun var noe for seg selv. Lurer på hva hun tenker om sin deltagelse i dag? Husker godt hun råne mammaen fra Mandal/Vennesla, hun eks narkomane vi følgte gjennom hele sesongen. Tove eller hva hun het, Camilla som var pappajente og oppførte seg som en 40 åring, Hun litt overvektig (Cecilie tror jeg) som hadde to barn med ulike fedre, som lurte seg til å bli gravid igjen med typen. Satt nærmest å skrøyt av at hun ikke hadde sagt til typen hun ikke gikk på p piller. Røyka som en svamp gjorde hun å
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Oi dette fikk jeg også lyst å se! Hvor kan jeg finne det? Tidlige sesonger av unge mødre Danmark anbefales også. Djiiises, der er det mye rart 😨 Anonymkode: f68cb...481 1
Ny Bruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 25 minutter siden, Rose11 skrev: De første sesongenevar de beste. Uten tvil. Line var min favoritt, (med hun fetisj mora) også hun Malin fra sesong 1. Hun var så god. Virket som en veldig god mor. Både til datteren og stedatteren. Husker mange. Kristine Mossing, å herregud, for en dame. Hun var noe for seg selv. Lurer på hva hun tenker om sin deltagelse i dag? Husker godt hun råne mammaen fra Mandal/Vennesla, hun eks narkomane vi følgte gjennom hele sesongen. Tove eller hva hun het, Camilla som var pappajente og oppførte seg som en 40 åring, Hun litt overvektig (Cecilie tror jeg) som hadde to barn med ulike fedre, som lurte seg til å bli gravid igjen med typen. Satt nærmest å skrøyt av at hun ikke hadde sagt til typen hun ikke gikk på p piller. Røyka som en svamp gjorde hun å Hvor kan man se gamle episoder?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Jeg må innrømme at jeg betalte 79,- for dplay der alle episodene ligger 🙈 Vurderte til og med og poppe meg popcorn til dette.. krisrine mossing ja. Jeg fant henne på Facebook og jeg kjente ikke igjen henne! Hva i all verden har hun gjort? Operert seg noe helt j... i allefall... 😳 Anonymkode: 0dbaf...140 1
pandabear Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Datteren til Kristine Mossing har egen Facebook. Hun er 8 år... 1
Gjest Rose11 Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 1 time siden, Ny Bruker skrev: Hvor kan man se gamle episoder? Vet ikke. Pleide å se de på Tv Norge da de ble sendt der før, men er sikkert en nettside hvor man kan se gamle sesonger.
Kassiopeia Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 2 timer siden, Ny Bruker skrev: Hvor kan man se gamle episoder? Alle sesongene ligger på Dplay, koster 79 kr i måneden.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #10 Skrevet 4. desember 2020 Kassiopeia skrev (På 6.4.2016 den 16.42): Alle sesongene ligger på Dplay, koster 79 kr i måneden. Nå er det bare fra sesong 5 og utover som ligger ute. Pleide de tidligere sesongene å ligge på dplay? Anonymkode: 63b75...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå