AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Nå er det 3 dager siden sist jeg hørte fra han. Vi har utveklslet meldinger i flere uker, og han har aldri brukt så lang tid på å svare. Han befinner seg i utlandet, men jeg får vel bare gå utifra at han bokstavelig talt mistet interessen/fant noe bedre i la de siste 3 dagene?! Hvorfor kan man ikke si fra? Så slipper man å gå å vente og håpe på svar. Anonymkode: c65cb...23e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Så utrolig mange dater som er i utlandet for tida, da! Er det noe slags treff? Anonymkode: 9890e...0eb 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig mange dater som er i utlandet for tida, da! Er det noe slags treff? Anonymkode: 9890e...0eb Han jobber perioder i utlandet. Kan ikke svare for de andre. Anonymkode: c65cb...23e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Datet en stund en fyr som også var i utlandet en del. Han var helt tyst i de perioder. Fordi han var hos sin kone Anonymkode: ebc1a...c8d 2
makkapakka Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 er veldig opptatt med det han gjør i utlandet, det er ikke tid til sms eller noe annet
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Hørte ikke noe på en uke, jeg. Han var også i utlandet. Tok mye mer kontakt etter at han kom hjem Anonymkode: 5ad87...555
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Nesten halvparten av mine tidligere dater var mer eller mindre i utlandet mellom hvert treff. Mye som skjer det ute Anonymkode: ff083...ca4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørte ikke noe på en uke, jeg. Han var også i utlandet. Tok mye mer kontakt etter at han kom hjem Anonymkode: 5ad87...555 Men han her har vært i utlandet en stund, og svarte etter 5 min på den forrige meldingen (vi sender meldinger med 50/50 initiativ). Han spurte hvordan jeg hadde det og jeg svarte, for så å spørre om noe tilbake, og vips så ble det stille?! Har fortsatt ikke hørt noe SÅ opptatt er man vel neppe. TS Anonymkode: c65cb...23e
Ardenus Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 Har du sendt flere smser? eller venter du til du får svar ?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #10 Skrevet 6. april 2016 19 minutter siden, Ardenus skrev: Har du sendt flere smser? eller venter du til du får svar ? Nei, ser ikke vitsen med å sende flere smser. Han har nok fått den. Men ser jo hvor landet ligger når han etter 4 dager ikke har svart.. Er bare så lei. Helt ut av det blå. Anonymkode: c65cb...23e
Ardenus Skrevet 6. april 2016 #11 Skrevet 6. april 2016 Selv så opplever jeg opptil flere ganger at folk ringer til meg og telefonen ikke registrer dette, samme med sms. Så kan være tilfelle at den aldri ble mottatt. Send en ny du.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 10 minutter siden, Ardenus skrev: Selv så opplever jeg opptil flere ganger at folk ringer til meg og telefonen ikke registrer dette, samme med sms. Så kan være tilfelle at den aldri ble mottatt. Send en ny du. Men det er melding på datingsiden da.. Syntes du fortsatt at jeg burde sende en ny da?:/ får ikke sett om han har vært aktiv der, så er litt dumt, for da hadde jeg jo ihvertfall ikke vært i tvil. Anonymkode: c65cb...23e
Ardenus Skrevet 6. april 2016 #13 Skrevet 6. april 2016 Hadde uansett sendt en melding og hørt om hvordan det gikk, jobb etc, eventuelt andre personlige ting du kommer på. Hva har du å tape?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #14 Skrevet 6. april 2016 18 minutter siden, Ardenus skrev: Hadde uansett sendt en melding og hørt om hvordan det gikk, jobb etc, eventuelt andre personlige ting du kommer på. Hva har du å tape? Er bare redd han skal tro jeg ikke tar et hint :/ men skal vurdere det om noen dager tusen takk for at du svarer og kommer med tips:) Anonymkode: c65cb...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå