Gå til innhold

Er det virkelig noen som liker hjemmelaget, knallhard saftis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker da på den aller enkleste typen, hvor man blander husholdningssaft, fryser det og spiser. Det blir jo bare en stor, knallhard isbit. Er det virkelig noe som liker det?

Jeg er forøvrg klar over at man kan gjøre den mykere ved å tilsette andre ting, så tips til å gjøre det trenger jeg ikke. 

Anonymkode: 47b01...c49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var favoritt isen når jeg var liten! :) Bare med appelsinsaft og ikke husholdningssaft. Trenger ikke å spise den med en gang den kommer fra fryseren da

Anonymkode: bdc5b...359

• Liker 1
Skrevet

Jepp, det kan jeg fint spise. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker da på den aller enkleste typen, hvor man blander husholdningssaft, fryser det og spiser. Det blir jo bare en stor, knallhard isbit. Er det virkelig noe som liker det?

Jeg er forøvrg klar over at man kan gjøre den mykere ved å tilsette andre ting, så tips til å gjøre det trenger jeg ikke. 

Anonymkode: 47b01...c49

Jeg vil gjerne ha sånne tips. :)

Anonymkode: 5e398...d6f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg lager meg gjerne det. Lager et med sukkerfri saft, så da er den jo nærmest kalorifri. Ingenting slår det :) 

Anonymkode: eedf4...375

Gjest Emera
Skrevet

Å, jeg elsket det da jeg var liten. Fylle et yoghurtbeger med råsterk saft, legge på lokket, skjære et hakk i det og sette en ispinne oppi. Vente... vente... Så var det å suge ut all saften til isen var blank som en isbit igjen. Herlig! :)

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne ha sånne tips. :)

Anonymkode: 5e398...d6f

Jeg fikk et tips om å koke vannet før man blander det med saften, har dessverre ikke prøvd det enda så vet ikke om det funker :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ungen elsker det. :P Jeg spiser det kun dersom vi ikke har noe annet søtt å gumle på.

Anonymkode: d2093...9b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...