AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #1 Skrevet 6. april 2016 Er det greit å fortelle kjæresten til en venninne at venninnen min er utro mot han? evt fortelle kjæresten til han som venninna mi roter rundt med om dette? syntes dette er så utrolig dårlig gjort, og føler for å si ifra. Venninna mi vet ikke at jeg vet. går det feks an å sende anonymt melding? Hva syntes dere? Anonymkode: c3aeb...936 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Snakk først med veninna di, tenker jeg. Det er i grunn ikke din oppgave å fortelle selv om jeg skjønner at du føler på det. Mange forhold er kompliserte men de er fortsatt en privatsak mellom de menneskene det gjelder. Når du ikke har snakket med veninna di vet du ikke hva hun har tenkt rundt det heller, kanskje blir det snart slutt. Om du forteller dette ødelegges mange liv, fire faktisk.. Så hun må få ta avgjørelsen. Føler du på at du må si noe går du til henne. Igjen, det er en privatsak dem i mellom. Anonymkode: 00a30...42b 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Ja. Jeg synes det er feigt å være utro og hvis ikke dritten tar ansvar for det h#n har gjort så gjør jeg det hvis jeg vet at det er sant. Anonymkode: 80ca4...5d0 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #4 Skrevet 6. april 2016 Jeg skjønner ikke dette med "det er ikke din oppgave" Tull og tøys! Om min mann var utro hadde jeg forventet at den som var nær meg som viste det hadde sakt det! Tenk om jeg ikke fant ut av det før om 10 år?? Det hadde vært jævlig det. Synes du burde si det! Anonymkode: 99be5...92b 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Herregud, det er alltid de som mener at sånt skal holdes skjult. Det meste skal liksom holdes skjult... som om verden har gått fremover på den måten? Stillhet i de fleste slike tilfeller har vel aldri hjulpet NOEN andre enn de som gjør vonde ting. Grow some balls!! Jeg har fått en melding om sånt på Facebook. Det var under falsk profil/navn. Anonymkode: 9936c...96e 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk først med veninna di, tenker jeg. Det er i grunn ikke din oppgave å fortelle selv om jeg skjønner at du føler på det. Mange forhold er kompliserte men de er fortsatt en privatsak mellom de menneskene det gjelder. Når du ikke har snakket med veninna di vet du ikke hva hun har tenkt rundt det heller, kanskje blir det snart slutt. Om du forteller dette ødelegges mange liv, fire faktisk.. Så hun må få ta avgjørelsen. Føler du på at du må si noe går du til henne. Igjen, det er en privatsak dem i mellom. Anonymkode: 00a30...42b Et forhold er ikke en privatsak. Et hjem er ikke en privatsak. Du kan ikke slå mennesker/dyr/naboer under samme tak, jeg hadde reagert. Det er jeg pliktig til. Når man er utro foran andre mennesker; påfører andre mennesker sånn åsynsdritt, så er det ikke en privatsak lenger. Om du vil holde forholdet privat, så hold det helt privat og levn søppelet som utroskap utenfor andre menneskers åsyn. Det er ikke alle sammen som digger å sitte å være vitne til noe sånt. Anonymkode: 9936c...96e 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått en melding om sånt på Facebook. Det var under falsk profil/navn. Anonymkode: 9936c...96e Det har jeg også. Kan ikke søke opp personen lenger, enten har personen blokkert meg eller slettet kontoen rett etterpå. Anonymkode: c6c6d...51f
makkapakka Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 nei så lenge det ikke går utover deg er det faktisk en privatsak.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 Hvis min venninne holdt noe slikt hemmelig for meg så hadde jeg ikke stolt på henne. Det hadde nesten bare lagt på enda mer dose av svik, egentlig. Å høre det fra en annen er kjedelig, men heller at en god venninne forteller meg det enn å la være. Hadde blitt dobbelskuffet, lurer på hva som feiler dere som holder sånt skjult for venninnen deres. Dere skal jo støtte henne, være en trygg sone? Fysj Anonymkode: c6c6d...51f 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #10 Skrevet 6. april 2016 Fortell det. Hvis dette er dealbreaker for henne så fortjener hun å vite det. Er det ikke det så setter hun sikkert pris på at du fortalte, men vil fortsette med han. Det var vært noen som tror jeg tuller (der kjæresten har sagt at noen har brukt hans bilde osv) men de finner som regel ut av det og sender en melding med takk tilbake. Jeg har selv funnet utro menn på diverse forumer og nettsider, funnet ut navn og adresse og sendt anonym melding til kona/kjæresten. De fortjener å vite hva slags folk de er sammen med og samtidig kunne ta et valg om de vil være med en slik person eller ikke. Anonymkode: 5ced5...186 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #11 Skrevet 6. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det greit å fortelle kjæresten til en venninne at venninnen min er utro mot han? evt fortelle kjæresten til han som venninna mi roter rundt med om dette? syntes dette er så utrolig dårlig gjort, og føler for å si ifra. Venninna mi vet ikke at jeg vet. går det feks an å sende anonymt melding? Hva syntes dere? Anonymkode: c3aeb...936 Hvorfor sier du ikke til venninnen din at du ikke synes noe om det hun gjør? Hvis du er mer opptatt av å fortelle det til kjæresten til venninnen din i stedet for å ta det opp med venninnen din først, så blir du nok å risikere det vennskapet. Anonymkode: f6df1...040
Gjest Kasøblå Skrevet 6. april 2016 #12 Skrevet 6. april 2016 (endret) Snakk med venninnen din om det. Si rett ut at dette ikke er en greit ståsted. Endret 6. april 2016 av Kasøblå
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #13 Skrevet 6. april 2016 Jeg tipper ts allerede har grunner til å gi slipp på vennskapet med venninna, og at det faktum at venninna nå med viten og vilje er utro tippet vemnskapet over i et ikkevennskap. Syns du skal si til henne at hun skal si sannheten til typen sin, hvis ikke hun har gjort det innen en visd tid, sier du det. Et slikt valg står det respekt av. Til tross for alle bitre utro kjerringer og menn som lesser all skyld over på den som er ærlig. Bare så du er advart om hva som kan skje ts. Selv om du tar et riktig valg. Anonymkode: 96b3f...06a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #14 Skrevet 6. april 2016 Jeg hadde sendt et anonymt, skriftlig brev i posten adressert til kun ham. Om min bedre halvdel hadde hatt noen på si, og bekjent av oss visste om dette, så hadde jeg blitt fly forbanna på disse bekjente om de ikke hadde fortalt det til meg! Anonymkode: 2356f...8a2 1
Baron La Croix Skrevet 6. april 2016 #15 Skrevet 6. april 2016 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det greit å fortelle kjæresten til en venninne at venninnen min er utro mot han? evt fortelle kjæresten til han som venninna mi roter rundt med om dette? syntes dette er så utrolig dårlig gjort, og føler for å si ifra. Venninna mi vet ikke at jeg vet. går det feks an å sende anonymt melding? Hva syntes dere? Anonymkode: c3aeb...936 Ville du ha visst det hvis din kjære var utro?. Følg hjertet og det som føles riktig. Det er nok elendighet og egoistiske mennesker i verden. Ikke la han være i denne tilværelsen med en som ikke virkelig setter pris på det de har sammen. Det er ingen unnskyldninger for utroskap, man kan finne opp alle unnskyldningene man vil, men til syvende og sist lurer man bare seg selv. Det var ikke ment å vare hvis hun er utro. Sett han fri, og lat han finne en som setter pris på det de har sammen. Endret 6. april 2016 av Baron La Croix 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #16 Skrevet 7. april 2016 Jeg har også vært i situasjonen hvor jeg visste at en venninne var utro, og jeg klarer ikke å stå å se på så jeg sa til henne at nå skulle hun enten gjøre det slutt med han hun var sammen med, eller fortelle det til han eller omvendt. Hun fortalte det til han og det ble slutt. Først prøvde hun å legge skylda på meg, men hun er litt sånn treg på seg til å lære, litt egosentrisk og har noen issues, så det tok litt tid før hun skjønte at hun bærer sånne problemer på eget ansvar og at omgivelsene rundt seg ber hun om selv. I ettertid har hun lært seg å ta litt mer ansvar og har det bedre med seg selv enn tidligere sådan. Anonymkode: e71ae...3b4
Liss-Lina Skrevet 7. april 2016 #17 Skrevet 7. april 2016 Den 6.4.2016 at 13.57, makkapakka skrev: nei så lenge det ikke går utover deg er det faktisk en privatsak. Det er ikke en privatsak når en dame drar en tredje person inn i et forhold uten å fortelle om det heller. 1
Kleopatra2023 Skrevet 31. januar 2023 #18 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 6.4.2016 den 13.35): Jeg skjønner ikke dette med "det er ikke din oppgave" Tull og tøys! Om min mann var utro hadde jeg forventet at den som var nær meg som viste det hadde sakt det! Tenk om jeg ikke fant ut av det før om 10 år?? Det hadde vært jævlig det. Synes du burde si det! Anonymkode: 99be5...92b Helt enig ! Hvorfor lover man tro og ære overfor Gud og inviterer en hel haug med slekt og venner til bryllupet, registrerer sivilstatusen offentlig og får juridisk beskyttelse og sosial ære hvis hvem man ønsker være helt i fred. Vil man vil totalt slippe å ta hensyn til andre kan man leve et liv i onani.
Kleopatra2023 Skrevet 31. januar 2023 #19 Skrevet 31. januar 2023 (endret) Liss-Lina skrev (På 7.4.2016 den 18.04): Det er ikke en privatsak når en dame drar en tredje person inn i et forhold uten å fortelle om det heller. Ville du sagt det samme når det gjelder vold, vanskjøttelse og kriminalitet også. Du har ingen rett til å bry deg så lenge det ikke går utover deg personlig, det er deres privat sak. Utroskap skader den bedratte og også den (vennen)dom vitner eller blir betrodd dette og kommer i lojalitets klemme. Når vennen kan være utro mot sin kjæreste, kan man bli utrygg på om man har knyttet seg til et menneske man ikke kan stole på. Det er også vondt å slå opp et vennskap selv når man oppdager at den man er blitt glad i ikke er helt god. Endret 31. januar 2023 av Kleopatra2023
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #20 Skrevet 31. januar 2023 Kleopatra2023 skrev (17 minutter siden): Helt enig ! Hvorfor lover man tro og ære overfor Gud og inviterer en hel haug med slekt og venner til bryllupet, registrerer sivilstatusen offentlig og får juridisk beskyttelse og sosial ære hvis hvem man ønsker være helt i fred. Vil man vil totalt slippe å ta hensyn til andre kan man leve et liv i onani. Dette er en seks år gammel tråd… om TS ikke har bestemt seg enda har hun større problemer enn at noen er utro. Anonymkode: a09ee...fa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå