Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er forelsket...

Og ofte i en begynnende fase så er man litt usikker.

For jeg og denne gutten har aldri sagt at vi er sammen, men vi treffes jo...ser film sammen, fester sammen og har sex.

Men så lurte jeg.

Før når vi hadde sex (vi var sånn halveis elskere da) så trakk han seg med en gang ut etter sex, ingen kosing og kyssing.'

Men nå som vi begge vet at vi kanskje skal inn i et forhold med hverandre oppfører han seg annerledes etter sex.

Han ligger å kysser meg lenge, stryker megpå hånden, ryggen og lignende ting.

Sånt gjorde han aldri før...

Er dette et tegn på forelskelse og følelser?

Eller er jeg bare naiv og i en ønskedrøm?? :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

De har vore elskarar, og no er det meir på gang? Er dette avklart, eller? Korleis veit du at de har gått vidare? Eg trur de treng ein prat ja, i alle fall slik at du får avklart om han har gått vidare frå elskar...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan være litt vanskelig det der...Jeg hadde det nesten på samme måte da jeg møtte min mann. Vi møttes og etterhvert (ganske fort) utviklet det seg til et seksuelt forhold..Jeg begynte å like han mer og mer og lurte på "hva vi var", det kunne jo hende han mente vi bare vare elskere. Etterhvert gikk det seg bare til, og det ble helt klart at vi var kjærester. Men, det er kanskje lurt å snakke med han.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenker på meg selv, hvis jeg har hatt et elskerforhorhold til noen, da holder jeg litt igjen på kjærtegnene.

Så jeg ville nok selv ha tolket det som om at han fått sterkere følelser for deg. Men man kan jo aldri vite, så her må du nok bare hoppe i det og spørre ham :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...