Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff var med en gutt nå på fredag. Trodde det gikk veldig bra først, men så får jeg brått litt tid for meg selv også begynner jeg å analysere alt som ble sagt,  også finner jeg ut at den ene historien jeg fortalte han om meg selv, kom ut helt feil og fra hans side kan det tolkes som at jeg er en skikkelig dust og kanskje litt rasist  også hvis man tolker det helt feil. Så nå stresser jeg over dette. 

Skikkelig kjipt, hadde lyst til å prøve å treffe han igjen, men nå er jeg redd for at han tror jeg er helt idiot. Han så ikke ut til å reagere så veldig på det, og han hintet til at han ville ses igjen, så forhåpentligvis så er det bare jeg som overdriver.

noen som har noen beroligende ord å komme med?

Anonymkode: 9e86c...cb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ro deg ned, slutt å analysere ting, ta det som det kommer.

Hvis han sa at han hadde lyst til å se deg igjen, så har han nok det.

• Liker 1
Skrevet

Skal fortelle deg en ting. Det eneste han tenker på er hva han selv sa og gjorde feil, selv om du ikke oppfattet at han kanskje gjorde/sa noe dumt, så tenker han selv på det. Tro meg, han bryr seg ikke om det du sa, med mindre du sa noe helt ekstremt, noe som jeg ikke tror du gjorde. 

Vi mennesker dømmer oss selv, det er helt naturlig. Tenk på sist gang noen du kjenner dreit seg ut, tenker du fortsatt på det? Eller har du glemt det? 

Du overanalyserer det, og det å gruble over det som allerede har skjedd er helt unødvendig, for det er ute av din egen kontroll.

Håper dette hjalp, og lykke til på ditt neste møte med han!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at dette var en historie som ikke var helt forferdelig - var den det, hadde han nok reagert der og da. 

Slike mindre ting har lite å si i totalen. Om han i utgangspunktet finner deg veldig tiltrekkende, så spiller det ingen rolle. Om han i utgangspunktet ikke er så interessert, så ville det ikke hjulpet om du droppet historien. Kort sagt - mindre ting er kun dealbreakere for en som allerede sitter litt på gjerdet, og du vil jo ikke ha et forhold med en som er lunken uansett. 

Jeg tror ikke noen, noensinne, har hatt en date uten å ha sagt eller gjort ting som de potensielt kan finne noe feil ved i etterkant om de vil.

Gud må vite jeg har gjort og sagt mye dumt. Det har gutter til meg og. Men det har ikke fått meg dumpet eller gjort at jeg har dumpet dem. Om ikke annet tar det litt brodden av nervøsiteten, da det viser at ingen er perfekte. Når jeg har fått en klein fylletekst av fyren jeg dater tenker jeg bare at jeg kan senke skuldrene litt.  

Anonymkode: ec658...c4e

Skrevet
2 timer siden, MarkusHoAr skrev:

Skal fortelle deg en ting. Det eneste han tenker på er hva han selv sa og gjorde feil, selv om du ikke oppfattet at han kanskje gjorde/sa noe dumt, så tenker han selv på det. Tro meg, han bryr seg ikke om det du sa, med mindre du sa noe helt ekstremt, noe som jeg ikke tror du gjorde. 

Vi mennesker dømmer oss selv, det er helt naturlig. Tenk på sist gang noen du kjenner dreit seg ut, tenker du fortsatt på det? Eller har du glemt det? 

Du overanalyserer det, og det å gruble over det som allerede har skjedd er helt unødvendig, for det er ute av din egen kontroll.

Håper dette hjalp, og lykke til på ditt neste møte med han!

Dette var et veldig bra og betryggende svar!!! Kan jeg bare spørre deg om noe, du som er mann? Jeg er dame og sliter med overanalysering selv, og har alltid tenkt at det bare er meg, og at menn ihvertfall ikke gjør det! Så gjør menn det også? Overanalyserer altså?

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Lillek skrev:

Dette var et veldig bra og betryggende svar!!! Kan jeg bare spørre deg om noe, du som er mann? Jeg er dame og sliter med overanalysering selv, og har alltid tenkt at det bare er meg, og at menn ihvertfall ikke gjør det! Så gjør menn det også? Overanalyserer altså?

Mann overanalyserer også ja! Helt klart! 

Tror egentlig de fleste overanalyserer fordi det er en ny situasjon, som man ikke har så mye erfaring fra. Etter hvert som man får mer erfaring tror jeg man slutter å overanalysere, fordi det blir mer naturlig. Nå vet jeg ikke hvor mye erfaring du har med dating, eller hva dette nå enn var, men jeg kan se for meg at du ikke har gjort det så mange ganger før?

AnonymBruker
Skrevet

Forsøkt psykologhjelp?

Anonymkode: 05d60...833

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Forsøkt psykologhjelp?

Anonymkode: 05d60...833

Trenger ikke psykologhjelp til dette, hun har jo KG.

• Liker 1
Skrevet

Si neste gang noe om at du ønsker flyktninger velkommen til din komune eller noe, så er det ikke tvil om at du ikke er rasiskt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Lillek skrev:

Hvorvidt han tenker over dette kommer jo fullstendig an på hvor interessert han er. Og hvor mange andre ting han har å tenke på.

Det er nok mer kvinnelig å "overanalysere", men det betyr ikke at menn ikke stresser over det med en kvinne de virkelig liker.

Dette handler jo primært om interesse. Mange menn går på dates med kvinner som er litt under deres liga, og som resultat er hun mer selvbevisst interaksjonen enn han er.

Anonymkode: ec658...c4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...