AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Hei! Jeg kjøpte et megalass med frosne kyllinglår i dag tidlig. På grunn av lite fryseplass fikk jeg ikke plass til alt og måtte legge noen i kjøleskapet. Holder disse til i morgen kveld? Da vil det være ca 1,5 dag de har ligget der. Jeg regner jo med at de gjør det, og det står på pakningen at de holder ca i et døgn i kjøleskap, men jeg vil bare forsikre meg om at jeg ikke trenger å kjøpe inn ekstra middag til i morgen. Anonymkode: f2afa...0a2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Har gjort det selv uten problem, men pass litt på. Håper ikke du legger dem tilbake i fryseren etter du har ting dem. Anonymkode: c2147...290
Gjest Margit Spat Skrevet 6. april 2016 #3 Skrevet 6. april 2016 Det tåler de helt fint. De var dypfrosne da du la dem i kjøleskapet? I så fall tar det sikkert et døgn før de i det hele tatt er gjennomtint, og det skulle ikke være noe i veien for at de tåler et halvt døgn til før de spises (eller et døgn til, for den del).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå