Gå til innhold

Utesteder i Bergen for prat og drikke- ingen dansing

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker å sitte og prate og drikke og snakke mer og mer tull, men kan ikke fordra å danse, liker heller ikke for høy musikk. Hvor kan man dra da?

Skrevet

Da vil jeg anbefale Henrik! Veldig bra sted, INGEN musikk i bakgrunnen, alltid mange interessante folk. Før var det slik hver dag, nå er det slik iallefall i helgene, etter røykeloven kom og gjorde sitt innhugg...

Ellers er Logen flott, vet ikke hvor gammel du er, men hvis du vil slippe unna de aller yngste studentene og treffe kunstnere og musikere så kommer man ofte hit etter man har vært på Henrik en fuktig kveld. Dette er også er "stille pub" bortsett fra når de har opptredener.

Skrevet

Café Opera er bra for prat, og for oss som ikke røyker, enda bedre nå enn før. Og så digger jeg Den gyldne tønne, som ligger i kjelleren under Big Buffalo (eller hva det heter), midt mellom Henrik og Opera. Utrolig koselig plass.

Skrevet

:o jeg glemte Naboen! Ligger i samme kvartal (alle de gode plassene er i samme strøk :) ). Også veldig bra etter at røykeloven kom.

Skrevet

Jeg trives godt på Portofino, der er det hyggelige folk og store dype sofaer.

Den Gylne Tønne er også et kjempebra sted, et ypperlig sted for å drikke øl og prate tull. Men - er ikke de nedlagt da? De var hvertfall stengt sist jeg hadde tenkt meg en tur dit :cry:

Finnegans (ved teateret) er også et artig sted hvor det er god stemning uansett hvilken dag du kommer på

Skrevet

Dikcens er koselig sted hvor en kan sitte å prate uten å skrike til hverandre men samtidig litt musikk i bakgrunnen :-)

Skrevet

Dyveke i Hollendergaten og Ludvig Bar på Hotell Neptun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...