Gå til innhold

Hvor mye sittetid trenger du om dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg får mindre enn to timer til å sitte/ligge iløpet av en dag så går jeg nesten på veggen. Jeg holder ikke ut flere dager i strekk hvor jeg er på beina hele dagen, uten å sitte. (Sitter ofte 15+15 minutt i lunsjpausene da).

Hva ser du på som normalt? Hvor mye sitter du?

Anonymkode: 3a9c4...3b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker forresten om hele dagen fra morgen til natt. 

TS

Anonymkode: 3a9c4...3b8

Skrevet

Minst mulig. Føler jeg at jeg har sittet for mye,mer enn 20 min, er jeg nødt til å komme meg opp av stolen.

AnonymBruker
Skrevet

MYE. 

Jeg er kronisk utslitt på grunn av to barn under tre år, og begge to våkner om natten. 

Så jeg kjenner at hvis jeg står for mye, svartner det, ser stjerner og holder på å svime av. 

Anonymkode: 9b02a...1f5

Skrevet

jeg får vondt av å sitte så jeg bør helst være i bevegelse hele dagen. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen er ikke i stand til å stå på beina, og gjør ikke annet enn å sitte eller ligge. Vær glad du har to fungerende føtter, du. 

Anonymkode: 09382...ea7

AnonymBruker
Skrevet

Sitter masseeee! Elsker beina mine da siden de kan få meg fort til steder. Men sitter mye! For eg elsker å spille dataspill :D trener også da sånn at beina ikkje blir gele! :)

Anonymkode: 1226a...03f

Skrevet

Jeg sitter nesten hele dagen :( Altså, det er ikke snakk om mange timer på beina. De fleste dager kan jeg sitte/ligge hele dagen og kun gå til og fra toalettet og stå mens jeg lager mat

Er kronisk syk og ufør. Prøver å gå en tur om dagen, men om vinteren er kroppen så dårlig at da blir det lenge mellom hver gang

AnonymBruker
Skrevet

Et par timer, ihvertfall, men ikke i strekk. Jeg trenger litt pustetid, bare sitte i ro og slappe litt av. Jeg er ellers veldig aktiv, trener mye, står som regel ved pulten på jobb og trasker frem og tilbake i stedet for å sende mailer/ringe/bruke im. Men jeg må ha litt tid med en bok i sofakroken hver dag.

Anonymkode: eafda...28e

Gjest Belle âme
Skrevet

Veldig lite, blir så rastlaus av å sitte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...