AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1 Del Skrevet 5. april 2016 Ja, det har jeg. I kveld tenker jeg bare på mazariner, har lyst på mazariner, vil ha mazariner, googler oppskrifter på mazariner og dagdrømmer om mazariner. Har ikke former, så det må jeg i så fall få kjøpt før det kan bli aktuelt å bake. Så å bake mazariner blir ikke aktuelt på en stund. MEN JEG VIL HA! MAZARINER! NÅ! Post gjerne bilder av mazariner. Her er ett. *sikle* Anonymkode: 11cc9...456 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 5. april 2016 #2 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg tror jeg ville kjøpt de formene ganske kjapt slik at jeg fikk bakt mazariner, hvis jeg var deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #3 Del Skrevet 5. april 2016 Må få gjort det, ja. Er såpass desperat at jeg kunne sikkert ha tatt ei langpanne og bakt en formidabel kjempemazarin, hadde jeg hatt tid og ingredienser. Anonymkode: 11cc9...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #4 Del Skrevet 5. april 2016 Fikk servert mazarinkake i et selskap for en del år siden, den var skikkelig digg! Åh... Nå fikk jeg også lyst på - NÅ!! Anonymkode: 56eaa...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #5 Del Skrevet 5. april 2016 I CAN RELATE!! Jeg har de nøyaktige samme tankene som deg bare med DONUTS. Jeg følger diverse matsider på Facebook, og det dukker konsekvent opp videoer av hvordan man skal lage de perfekte, myke donutsene. I tillegg dukker det spontane tanker om disse nydelighetene. Det er få steder i Norge som selger gode donuts, og jeg har ikke tid til å lage det selv i denne hektiske perioden. OMG. Anonymkode: 61da7...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. april 2016 #6 Del Skrevet 6. april 2016 Mhm, mazariner er godt. Er også veldig glad i marvposteier. Får litt samme følelse i forhold til dem. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.34 Skrevet 6. april 2016 #7 Del Skrevet 6. april 2016 Spoiler Spoiler Spoiler Å Har du en oppskrift å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 6. april 2016 #8 Del Skrevet 6. april 2016 Mazariner, marvposteier og slike kaker med mandelmasse er helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 6. april 2016 #9 Del Skrevet 6. april 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Må få gjort det, ja. Er såpass desperat at jeg kunne sikkert ha tatt ei langpanne og bakt en formidabel kjempemazarin, hadde jeg hatt tid og ingredienser. Anonymkode: 11cc9...456 *host* - hvis du har en filial av Clas Ohlson i nærheten så kan du lage mazariner med et muffinsbrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2016 #10 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg har hatt lyst på mazariner siden jeg leste denne tråden for noen dager siden .. Sist gang jeg lagde suksessterte brukte jeg finmalte, skåldede mandler i bunnen i stedet for vanlige med skall, og det smakte jammen akkurat som en kjempemazarin med gul krem på Kommer garantert til å gjenta den! Har du fått laget nå forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #11 Del Skrevet 8. april 2016 Hva smaker mazariner? Anonymkode: f8319...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #12 Del Skrevet 8. april 2016 Og nå sitter jeg her og har lyst på fyrstekake. Anonymkode: 8ce75...ac9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #13 Del Skrevet 9. april 2016 Altså: dette er ikke spesielt tidkrevende bakst. Jeg nekter å tro at noen som "virkelig" hadde hatt lyst på mazariner eller donuts ville ha valgt å heller bruke tiden på Google og kvinneguiden enn å prioritere å faktisk bake dem. Anonymkode: a2f1b...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #14 Del Skrevet 9. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså: dette er ikke spesielt tidkrevende bakst. Jeg nekter å tro at noen som "virkelig" hadde hatt lyst på mazariner eller donuts ville ha valgt å heller bruke tiden på Google og kvinneguiden enn å prioritere å faktisk bake dem. Anonymkode: a2f1b...544 Til mitt forsvar var klokka nesten midnatt da jeg laget tråden Det er så mye annet som må gjøres og brukes tid og tankekraft på at det blir ikke tid til bakst, så det nest beste alternativet er å sikle på bilder Myye enklere, hehe. Anonymkode: 11cc9...456 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå