Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen uker siden hadde jeg og ei venninne en liten "diskusjon" om caps. Hun rantet om hvor harry og stygt hun syntes det var, og jeg sa meg litt sånn halvveis enig, var verken veldig for eller mot, aldri tenkt så mye over det. Etter dette har jeg lagt merke til folk med caps, og jeg merker at jeg liker det bedre og bedre. Det forutsetter selvfølgelig bra stil ellers, og en enkel caps (uten logoer osv), men ja, jeg tror jeg liker det! Spesielt etter å ha fulgt Camilla Phil sin snapchat i det siste, liker den avslappa looken det gir antrekket. Er i slutten av 20-årene, så jeg er kanskje strengt tatt litt for gammel, men hei, kan Camilla Phil, så kan jeg? (heh). Samtidig ser jeg ganske ung ut, så ingen kommer til å tenke at gamla prøver å se ung ut i alle fall. Men vil jo selvfølgelig helst ikke se ut som jeg er 16 år heller... er også litt redd for "19-år-fra-vestkanten"-looken, haha.

Så hva tenker dere, caps - fint eller bare græla stygt?

Anonymkode: 917e1...0e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med venninna di. 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Buet brem: OK

Flat Brem: Fy skam.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann og jeg bruker caps daglig. Bruker som regel caps når jeg har på meg jeans, genser og sneakers på (undertøy og sokker selvsagt også). Ser ikke chabby ut. Min konklusjon er at caps er kult i hverdags, men til fest bør den droppes. 

Anonymkode: c4c73...2b7

Skrevet
8 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Buet brem: OK

Flat Brem: Fy skam.

DETTE!!!

Kommer så klart an på hvilken caps, hvordan du styler den, og om du i det hele tatt kler caps, men jeg synes det kan være veldig fint :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...