Susanne82 Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Akkurat fått en eplekake i ovnen og var litt ivrig da jeg skrellet og skjærte opp epler, så det ble et par epler i meste laget. Hater å kaste mat! Hva kan jeg bruke de ferdig sukkrete og krydrete (kanel) eplebåtene? Eneste jeg klarer å tenke på er å bake dem. Men det er litt seint å lage "dessert", så jeg lurer på om bakte epler også kan serveres kalde? At jeg baker de i kveld og serverer i morgen? Eplene vil jo ikke bli særlig fine om jeg lar de ligge rå til i morgen. Andre tips til hvordan jeg kan tilberede de i kveld, og servere senere? Eplechips utgår, siden det tar mange timer og båtene er alt for tykke.
Marthos Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Syltetøy? Blir kanskje litt funky med kanel, men hvorfor ikke 1
Atea Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Gjør som planlagt, sett de kaldt og i kjøleskap. Er like fine i morn og kan brukes i pai eller du kan lage syltetøy. Sikkert ikke svaret på en spennende oppskrift men... 1
duppen Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 eplesyltetøy er kjempegodt :D :D www.kakethea.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå