Gå til innhold

Tipse politiet - Hva skjer videre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at du bor i en blokk på Oslo øst, og så er det mye rart som plutselig foregår hos naboer men at du aldri ser det direkte. Du merker bare mye mer støy på nattetider og mye forskjellig odør. Piss, røyk, hasj, heroin eller noe. Det lukter døden hvertfall. Store hunder også. Og så er det ingen andre naboer som sier noe eller gir uttrykk for at de vet hva som egentlig foregår.

Hvis man da tipser politiet om dette - hva vil politiet egentlig foreta seg? Hvordan finner dem ut hva og om noe kriminelt foregår bak de lukkede dørene?

Anonymkode: 03996...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva politiet gjør kommer vel an på om det er noe å gå på.

AnonymBruker
Skrevet

De går undercover. Etter 15 år trekker de ut muldvarpen sin og konkluderer med at det ikke har foregått noe kriminielt.

Anonymkode: fe28e...0ab

• Liker 1
Skrevet

Hva som skjer videre kommer vel an på om politiet oppfatter tipset like mistenkelig som deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at politiet allerede er klar over det.

Det du beskriver høres ut som et hospits, men hvis det ikke er det antar jeg de er klar over situasjonen og gjør noe med det på sikt, så jeg hadde ikke tipset dem på grunn av det. Lukter det død ville jeg ringt politiet, ja.

Anonymkode: ecb40...e24

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De går undercover. Etter 15 år trekker de ut muldvarpen sin og konkluderer med at det ikke har foregått noe kriminielt.

Anonymkode: fe28e...0ab

Hahaha XD

Anonymkode: 65560...e1d

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, jabx skrev:

Hva politiet gjør kommer vel an på om det er noe å gå på.

Men hvis det lukter død, så er det da vitterlig meg noe å gå på?

Anonymkode: ecb40...e24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...