Gå til innhold

Uvennskap , råd ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Må bare lufte dette, greier ikke og tenke noe mer over det for jeg føler meg så ille til mote.
Jeg har blitt uvenn med ei venninne av meg, dette er noe vi aldri kan fikse opp i- men det er greit ! problemet er at vi har felles venner og jeg nesten er redd for og møte eller støte på denne venninnen min på byen, senteret, butikken eller noe som helst. vet ikke hvordan jeg skal reagere. Har aldri hatt uvennskap før og har heller ikke vært sint på en person før. Noen som vil hjelpe meg med tips? Om jeg går forbi henne en plass, skal jeg da si hei og gå forbi eller overse henne helt ? Vanskelig følelse av å være uvenn med en annen person eller rettere sagt hate en annen person så mye. Det går så inn på meg.

Anonymkode: e25e4...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kommer jo veldig ann på hva sin har skjedd. Er det du som er sint på henne, eller henne som er sint på deg? Hva er alvorlighetsgraden i det som har skjedd?

Det beste er jo om man kan oppføre seg som voksne, kanskje best å bare overse hverandre. 

Anonymkode: ac3ec...aa0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kuttet ut kontakten med en venninne og vi hadde jo også mange felles venner og bekjente. Jeg valgte å løse det ved å si til mine venner at uenigheten mellom meg og henne, er mellom meg og henne, jeg ville ikke at de skulle føle at de måtte velge side. Kun mine 2 nærmete vet min side av historien. Jeg sa også at jeg ikke kom til å holde det i mot dem(våre felles venner) å være venner med x-venninna mi, bare jeg slapp å treffe henne. Jeg og hun var på hils et år eller to, men ikke nå lengre. Hun sluttet å hilse så da respekterte jeg det. Ikke en fasit på noe vis men.

Anonymkode: 610fd...f65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har dessverre ingen gode råd. Har en eksvenninne jeg ikke kommer til å hilse på om jeg treffer på henne. Hun vet godt hvorfor og har laget seg en bra cover up story om hva som egentlig hendte for å ikke å tape ansikt. 

Hvis du føler for å ikke snakke med henne, ignorer henne. Dvs, om det er hun som har drete på draget og at det ikke er felles dumheter fra dere begge.

Anonymkode: 784c3...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær

Hva har du mest lyst til å gjøre? Kanskje kjenner du det der og da i situasjonen hva som føles mest riktig. Jeg tror ikke det finnes noe fasitsvar. Om det er du eller henne eller begge to som har forårsaket konflikten, så skader det uansett ikke med et lite nikk eller det som føles naturlig for deg. Klarer du det ikke, er det også greit. Jeg synes det er leit om du skal gå rundt og være redd for å møte på henne. Kanskje om du ser for deg at du møter på henne, og at du takler situasjonen fint, så takler du det bedre når/om det faktisk skjer? Skjønner at dette går inn på deg. Håper det løser seg på best mulig måte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med å tilgi og bare være helt normal når du ser henne? Hvorfor vil du ha en konflikt om det gjør det så ukomfortabel?

Anonymkode: dfbbe...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...