AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Jeg skal i et bryllup i juni, og trenger en kjole til dresskoden "mørk dress". Ønsker å finne den perfekte kjolen, som jeg kan ha i mange år. Noen som har tips til kjolebutikker med god service, som både legger opp og syr inn etter kundens behov? Område: Alt fra Moss, til Oslo og Sandvika. Er litt her og der :-) Anonymkode: b6a72...64d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Trådstarter her :-) Tusen takk for tips! Noen fler? Anonymkode: b6a72...64d
lenavanilla Skrevet 6. april 2016 #5 Skrevet 6. april 2016 Har funnet mye fint hos Floyd på Grünerløkka☺
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 Jeg er enig i Coast i Bogstadveien som en over her skrev. Og hvis du først drar til Bogstadveien, vil jeg også tipse om Monsoon. En del av kjolene er litt mer casual, men de pleier alltid å ha en del kjoler som er mer pyntet også. Match og VIC har innimellom også noen fine og tidløse pyntede kjoler. Anonymkode: c1b73...495
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå