AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Så har jeg endelig innsett at han ikke vil ha meg:( etter 7 mnd. Han har gitt miksede signaler hele veien, men nå innser jeg at han aldri vil falle for meg og at jeg har dummet meg ut ved å tro at det kunne skje. Jada, han er sikkert på et mye høyere nivå osv osv osv. Har det skikkelig kjipt nå... det gjør helt sykt vondt! Og det verste er hvor dum og patetisk man føler seg:( Jeg skammer meg skikkelig, har lyst å si til han hvor dum jeg føler meg, men skjønner jo at det ikke er noen vits. Hater meg selv akkurat nå.. Anonymkode: 40550...c05
Testosteron Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Jeg syns du bør la være å kritisere deg selv, for når man er forelsket, så skal det så lite til før man feiltolker den andres signaler og tror h*n er interessert, for det er jo nettopp det man så gjerne vil skal være tilfelle. 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Sier som Testosteron. Vær snill mot deg selv nå. Det er ingen ting feil med deg. Han bare matchet ikke dine følelser. Shit happens. Og det gjør vondt som faen - en stund. Men det går over heldigvis Anonymkode: d579f...365 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Vet du hva som funker som f***? Prøv ditt hardeste og tenk ut ALT det negative ved han. Se på bildene av han. Hadde han kanskje ikke så fin nese likevel? Og hva er greia med det håret? Fokuser på å finne alt det negative og la det gro! sender en god klem til deg! Anonymkode: 39bcc...0cf 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 lå dere sammen? klem! Anonymkode: 08970...ccd
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva som funker som f***? Prøv ditt hardeste og tenk ut ALT det negative ved han. Se på bildene av han. Hadde han kanskje ikke så fin nese likevel? Og hva er greia med det håret? Fokuser på å finne alt det negative og la det gro! sender en god klem til deg! Anonymkode: 39bcc...0cf Enig i dette! I tillegg har jeg sluttet å sende snap og ta kontakt på andre vis, det har hjulpet veldig. Vet veldig godt hvordan du har det, stor klem fra meg! Anonymkode: 27389...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Her og! Jeg er svak for deg, sa jeg. Gi slipp på meg, sa hun. Hva faen, tenkte jeg. Jeg som alltid har følt meg god på å lese personer. Det er ikke for å kuppe tråden, men av og til er det godt å vite at andre er i samme situasjon Og at med tid kommer du deg gjennom det. Ikke legg skylden på deg selv fordi han bryter av. Det er ikke din skyld Anonymkode: 1ec24...0c4 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 4 timer siden, Testosteron skrev: Jeg syns du bør la være å kritisere deg selv, for når man er forelsket, så skal det så lite til før man feiltolker den andres signaler og tror h*n er interessert, for det er jo nettopp det man så gjerne vil skal være tilfelle. Tusen takk for gode ord 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva som funker som f***? Prøv ditt hardeste og tenk ut ALT det negative ved han. Se på bildene av han. Hadde han kanskje ikke så fin nese likevel? Og hva er greia med det håret? Fokuser på å finne alt det negative og la det gro! sender en god klem til deg! Anonymkode: 39bcc...0cf Haha Du fikk meg til å le faktisk.. Han er helt nydelig da, så kommer til å slite med å finne noe feil.. men han har jo en del negative personlige sider jeg kan klare å tenke på 3 timer siden, AnonymBruker skrev: lå dere sammen? klem! Anonymkode: 08970...ccd Ja, det gjorde vi. Helt til siste slutt.. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her og! Jeg er svak for deg, sa jeg. Gi slipp på meg, sa hun. Hva faen, tenkte jeg. Jeg som alltid har følt meg god på å lese personer. Det er ikke for å kuppe tråden, men av og til er det godt å vite at andre er i samme situasjon Og at med tid kommer du deg gjennom det. Ikke legg skylden på deg selv fordi han bryter av. Det er ikke din skyld Anonymkode: 1ec24...0c4 Jeg også. Jeg har alltid vært veldig god på å lese andre og var helt overbevist om at han følte det samme. Så feil kan man ta altså. Men når jeg oppdaget hvor iskald han ble nå på slutten, så skjønner jeg jo at det er jeg som har vært fryktlig dum. Anonymkode: 40550...c05
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for gode ord Haha Du fikk meg til å le faktisk.. Han er helt nydelig da, så kommer til å slite med å finne noe feil.. men han har jo en del negative personlige sider jeg kan klare å tenke på Ja, det gjorde vi. Helt til siste slutt.. Jeg også. Jeg har alltid vært veldig god på å lese andre og var helt overbevist om at han følte det samme. Så feil kan man ta altså. Men når jeg oppdaget hvor iskald han ble nå på slutten, så skjønner jeg jo at det er jeg som har vært fryktlig dum. Anonymkode: 40550...c05 Det er noen som sitter med et helt annet tankesett enn ditt, og da er det ofte vanskelig å lese akkurat disse personene. Syns fremdeles ikke du skal legge skylda på deg på bakgrunn av at han var vinglete. Noen har vanskelig for å ta valg og stå ved dem, og i relasjoner som dette, blir det ofte vondt for den andre. Syns du skal være glad for at du slapp unna en så ubesluttsom kar I mitt tilfelle ble hun likvel veldig besluttsom rett etter hun hadde tatt valget, og rota med en annen fyr. Tror det var mest for å såre meg, men det gjør det bare lettere for meg å gå videre Anonymkode: 1ec24...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå