Gå til innhold

Standardiserte svarbrev fra trygdeetaten

Anbefalte innlegg

Gjest Lovlydig borger
Skrevet

Jeg meldte selv fra om at jeg hadde mottatt for mye i trygd til trygdekontoret, og så får jeg det brevet fra det samme kontoret. Det er kanskje standardiserte svarbrev, men de kunne jo ha opplyst at det var jeg selv som meldte fra. Kanskje hun som tok imot telefonen har tatt på seg æren for oppdagelsen selv.

Ikke hadde de med kontornr. så jeg kunne betale tilbake heller.

Forbanna :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp. Mange av brevene er standardiserte. Men saksbehandler har anledning til å tilpasse teksten. Synd det ikke ble gjort i ditt tilfelle.

Skrevet

det som er komisk er når de sender meg brev om at jeg har fått innvilget frikort og refundert alle utgifter over egenandelstaket og avslutter med at jeg har anledning til å klage på vedtaket (til tross for at jeg altså har fått nøyaktig det jeg søkte om og at å klage på det ville være fullstendig høl i hue)

Gjest Anonymous
Skrevet
det som er komisk er når de sender meg brev om at jeg har fått innvilget frikort og refundert alle utgifter over egenandelstaket og avslutter med at jeg har anledning til å klage på vedtaket (til tross for at jeg altså har fått nøyaktig det jeg søkte om og at å klage på det ville være fullstendig høl i hue)

Ja, det er urkomisk! Har i det siste fått tilbud om å klage på vedtak om tildelt kontantstøtte.... :tunge1:

Det blir jo enda verre når vi leser i avisen at personer som har prøvd å si fra seg barnetrygden ikke får lov til dette.... du kan faktisk ikke klage på vedtaket engang, selv om det står at du har lov til det :hoho::hoho::hoho:

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg klagde likesågodt og fikk fullt medhold + enda mere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...