AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Alt er jo større på en høy person? Jeg er selv en 179 cm høy kvinne og spiser meg sjelden mett fordi jeg synes det er flaut å være mer miljøskadelig enn lavere personer. Jeg veier 57 kg, og sliter virkelig med å bli under 68 cm på midjen. Jeg kommer bare ikke under det jævla tallet! Dessuten vil jeg ikke bidra til at arten blir større mennesker er i ferd med å bli så store. Og noen må jo starte, og kontrollere matinntaket. Tenk om alle skulle spist som frotserne. Anonymkode: 07844...c7e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 17 minutter siden, Pringle skrev: "Fråtse" skrives med "å". Jaja. Autocorrekten slår til hele tiden. Jeg vet det. Du skjønte i det minste hva jeg skulle di og det er det viktigste. Anonymkode: 07844...c7e
Gjest The damned Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 (endret) . Endret 1. desember 2016 av The damned
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt er jo større på en høy person? Jeg er selv en 179 cm høy kvinne og spiser meg sjelden mett fordi jeg synes det er flaut å være mer miljøskadelig enn lavere personer. Jeg veier 57 kg, og sliter virkelig med å bli under 68 cm på midjen. Jeg kommer bare ikke under det jævla tallet! Dessuten vil jeg ikke bidra til at arten blir større mennesker er i ferd med å bli så store. Og noen må jo starte, og kontrollere matinntaket. Tenk om alle skulle spist som frotserne. Anonymkode: 07844...c7e Du høres ut som drømmedama mi.... Anonymkode: 752c4...69b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Hallooo, jeg er 178 og veier 73. Jeg vil gå ned til 65, men 57 kilo er jo nada. Anonymkode: 57e37...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå