Rose Skrevet 17. juli 2002 #1 Skrevet 17. juli 2002 Vi trenger rundt 200 roser til dekorasjoner etc. i bryllupet, og med en stykkpris på 20 - 40 kroner blir jo det en del. Men så fikk vi tips om et rosegartneri (dette er i Stjørdal, men de er det mange av rundt om i landet), og ringte og førhørte oss der. Og joda, dersom vi bestilte noen dager i forveien kunne de glatt levere 200 roser i diverse størrelser til en stykkpris på 4 kr! Et tips til andre vordende, bruder.
Ayla Skrevet 17. juli 2002 #2 Skrevet 17. juli 2002 Suverent! Slike tips er alltid kjekt å ta med seg :D
Tulle-brud Skrevet 17. juli 2002 #3 Skrevet 17. juli 2002 Flott altså ! Er de med i en kjede eller bare enkeltstående ? Har planer om å få bestilt via mester grønn, men er litt usikre på om de tar imot bestillinger i pakke vis. For gjør de det får jeg 20 flotte roser til 149,- !! og da begynenr vi å snakke mot 33,- pr stk. Det lønner seg å sjekke rundt ja
Augustbrud02 Skrevet 17. juli 2002 #4 Skrevet 17. juli 2002 Har planer om å få bestilt via mester grønn, men er litt usikre på om de tar imot bestillinger i pakke vis. Gi oss beskjed om de tar i mot slike pakke-bestillinger da, for vi har nemlig også løslige planer om å kjøpe slike pakker. :D
Lilaa Skrevet 17. juli 2002 #5 Skrevet 17. juli 2002 Hei! Selvfølgelig kan dere bestille bunter/pakker hos Mester Grønn! Det er valgfritt om dere vil ha blomstene levert som bunt, bukett eller dekorasjon. Jeg jobber selv hos Mester Grønn 800Blomsten, så dette vet jeg. Lykke til med forberedelsene alle sammen!! Jeg gifter meg 31. august og gleder meg helt utrolig til det!!! Hilsen meg
Augustbrud02 Skrevet 20. juli 2002 #6 Skrevet 20. juli 2002 Når det gjelder dette med blomster fra Mester Grønn, så bestilles disse ca 1 uke i forveien. De pleier visst å ha slike roser så og si hele tiden, så det var egentlig bare snakk om å holde av buketter til oss. Kjempekjekt, så da skal vi ha hvite roser i kirken. Det kommer til å bli kjempefint tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå