Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker vanligvis to hudpleieserier. Kanebo sensai og biogold perlekrem.Er veldig fornøyd med dem begge, men kunne likevel tenkt meg å prøve denne

No7 Protect & Perfect Intense Advanced Serum

Begge hudpleieseriene mine har hudvann først, deretter krem. Skal serumet taes før vann og krem, eller skal jeg ta på hudvann, deretter serum, for så krem. Håper noen som er gode  på dette kan svare meg. Hvorfor det ene og ikke det andre.  

Lurer også på om noen her har prøvd dette serumet og har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, Anna Maria skrev:

Jeg bruker vanligvis to hudpleieserier. Kanebo sensai og biogold perlekrem.Er veldig fornøyd med dem begge, men kunne likevel tenkt meg å prøve denne

No7 Protect & Perfect Intense Advanced Serum

Begge hudpleieseriene mine har hudvann først, deretter krem. Skal serumet taes før vann og krem, eller skal jeg ta på hudvann, deretter serum, for så krem. Håper noen som er gode  på dette kan svare meg. Hvorfor det ene og ikke det andre.  

Lurer også på om noen her har prøvd dette serumet og har erfaringer å dele?

Lurer også på om det er veldig dumt å kombinere to hudpleieserier på denne måten. Men kommer ikke til å gå vekk fra biogold, som jeg bruker mest for tiden. Har veldig vanskelig hud, og har endelig funnet noe som er bra for den.

Skrevet (endret)

Ta på hudvann etter rens,deretter vent litt og påfør serum og til slutt krem.Hvis du går over med hudvann etter serum tenker jeg at serumet ikke får virke som det skal.

Det er ingenting i veien for å kombinere ulike serier,så sant det ikke blir aktive ingredienser som retinol i for store mengder.Gjør det som funker for deg :) No7-serumet er forøvrig veldig bra (har kombinasjonshud med tendenser til litt urenheter).

Endret av Sandie
Skrevet
3 timer siden, Sandie skrev:

Ta på hudvann etter rens,deretter vent litt og påfør serum og til slutt krem.Hvis du går over med hudvann etter serum tenker jeg at serumet ikke får virke som det skal.

Det er ingenting i veien for å kombinere ulike serier,så sant det ikke blir aktive ingredienser som retinol i for store mengder.Gjør det som funker for deg :) No7-serumet er forøvrig veldig bra (har kombinasjonshud med tendenser til litt urenheter).

Takk for svar. 

Ja, det var vel det jeg egentlig tenkte at det kanskje måtte bli. Høres logisk ut. Synes det er litt gøy å prøve ut forskjellige preparater, så i morgen går jeg til anskaffelse av et slikt serum. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...