Jegern Puahate Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Siden den skjebnesvangre handleturen for en stund tilbake har jeg merket snev av engstelighet i kroppen.. Det er ikke unormalt for meg å føle ubehag etter at jeg snakket med en kvinne, men nå merker jeg nervøsitet FØR samtalen engang har begynt. Jeg kjenner at magen knyter seg bare av å kikke på en flott kvinne! Dette er umiskjennelige beta-symptomer som ikke er en potensiell SLAYER verdig En alpha mann må ha magen full av is til enhver tid og i enhver situasjon. Alt annet = ynkelig underdanighet. Selv etter hundrevis av sesjoner med hjemmelagde alpha-affirmasjoner konstant på repeat i hodet mitt så klarte jeg ikke å bli helt kvitt den noe anstrengte magefølelsen. "Dette går ikke an Jegern, det må da finnes noe legit medisin mot dette? Jeg tok derfor sjefsavgjørelsen om å oppsøke en psykiater, ettersom disse kan skrive ut noen ordentlige medisiner. Etter litt frem og tilbake med fastlegen fikk jeg også booket en time, mao en lovende start på oppdrag: "Bli ALPHA for enhver pris". Dagen kom raskt nok, plutselig satt jeg på venterommet sammen med noen andre pasienter. Disse så ut til å ha det betydelig verre enn meg. Noen bare gråt mens andre nistirret rett i gulvet. Jeg kunne følt med stakkarene men ettersom empati kan oppfattes som mangel på maskulinitet lot jeg det være. I stedet så fokuserte jeg på å holde meg helt uaffisert - slik en kaldblodig alpha-hann bør være. Så ble jeg endelig kalt inn, entret rommet og jeg ble litt skuffet over synet som møtte meg: En middelaldrende, lubben og blankskallet mann med røde, oppblåste bollekinn. Han smilte til meg.. Hva feiler det han egentlig? Lurte jeg på.. Samtalen vår forløp noe sånt som dette: Psykiater(varm stemme): Hei og velkommen Jegern, du er altså her fordi du føler at ting er litt mørkt for tiden? Kanskje du vil snakke litt om hva som plager deg? Ta den tiden du trenger, det er servietter der borte dersom du trenger å gråte. Merk: Dette scenarioet var ekstremt ukomfortabelt. Å dele indre tanker med andre menn = uber beta. Faen heller tenkte jeg og valgte likevel å svare på hans indoktrinerte beta spørsmål. Jegern: For å være helt ærlig doktor, til tider merker jeg en slags urolighet i magen, noe som går utover min evne til å følge opp målet mitt som er å bli den ultimate slayeren gjennom alle tider. Psykiater: Øh, slayer? Hva mener du egentlig? Jegern: Altså en slayer er synonym for en dominant mann som enkelt nedlegger heite kvinner. Psykiater(fortsatt kleint varm i stemmen): Javel ja.. bevares. Du ønsker altså bekreftelse fra det motsatte kjønn? Ikke uvanlig det. Hva er det du tror hindrer deg i å finne en kjæreste da? Vær ærlig med deg selv. Jegern: Jeg VET at mitt nåværende utseendenivå forhindrer min suksess. Dette må jeg naturligvis kompensere med å utstråle EKSTREME alpha DOM trekk. Kvinner føler seg trygge rundt barskinger, men den lille følelsen jeg har av angst legger en klam demper på min alpha utstråling. Derfor ønsker jeg medisiner som kan undertrykke hver eneste negative følelse i kroppen, gjerne i sjela også om du har. Psykiater(noe forundret i stemmen): Jøss, dette var litt spesielt. Eh, hvor har du alt dette fra egentlig? Jegern: Gjennom nøye forskning ute i felten samt dele erfaringer med andre likesinnede menn på ymse nett-forum. Dette er egentlig ikke noe å diskutere, jeg trenger bare medisin og helst litt fort. Hårtapet mitt har nådd det kritiske Norwood stadie 3, så det knapt med tid igjen for å realisere min visjon om å bli en uforbeholden slayer. Psykiater: Øhm, hva får deg til tro at du må være en slik såkalt "slayer" da? Jegern: Et liv uten å være en dominant alpha slayer = ikke verdt å leve. Naturen viser oss at de sterke vinner mens de svake blir tråkka på. En stund gikk før noen sa noe.. Psykiater(mer alvorlig i stemmen): Alvorlig talt Jegern. Dette er jo bare vas fra ende til annen. Jeg hjelper folk med alvorlige lidelser her, og nå er jeg redd du kaster bort tiden min.. Jegern: Å ikke være alpha er en særdeles alvorlig lidelse. Mange moderne menn lever i fornektelse med denne tilstanden. Psykiater: Jammen ser du ikke det åpenbare da mann? Dette innbilte behovet ditt for å fremstå som sterkt og selvsikker er nettopp det som SKAPER angsten og nevrosene dine! ALT er bare i hodet ditt, kom deg ut av det! Så skal du se at kvinner etter hvert vil komme inn i livet ditt. Jegern: Jeg vet inderlig godt hva jeg har sett og hva som er virkelig. Du sier at det er innbilt, men la oss ta deg som eksempel: Du fremstår som en harmløs, rund og skallet mann. UANSETT hva som foregår i og utenfor hodet ditt vil INGEN heite kvinner finne deg attraktiv! Psykiater: Kutt ut dette nå Jegern. Du lider av tvangstanker. Jeg er forresten lykkelig gift. Jegern: Javel, men kona di er neppe tiltrukket av deg lenger. Hvordan vet du at hun ikke er utro mot deg med en ung og kjekk SLAYER i dette øyeblikk? Der traff jeg tydeligvis en nerve. Den skinnende, blanke skallen til psykiateren ble gradvis rødere og rødere. Kroppsspråket hans virket mer anstrengt nå. Psykiater(irritert stemme): Det holder nå. Denne timen er over. Kom deg ut. Jegern: Beklager at jeg måtte rød-pille deg doktor, men jeg trenger fortsatt medisiner? Psykiater: Kom deg ut! Samtalen OVER. På veien ut av bygningen følte jeg en liten blanding av glede og selvtillit. Psyket jeg nettopp ut psykiateren? Det ga en varm følelse av triumf. Konklusjon: Dersom en skal til psykolog eller psykiater - IKKE la dem komme inn i hodet ditt. Vær den dominerende part, dette vil øke selvtilliten 100 x enn ubrukelig terapi-pjatt. Epilog: Videre på veien hjemover følte jeg meg helt ok, men selvfølgelig måtte noe ødelegge det gode humøret. Jeg fikk noen sekunders øyekontakt med en søt jente, dermed kjentes den lille stikkende følelsen igjen. Ingenting skal få komme i veien for min skjebne - å bli en overlegen slayer. Noe MÅTTE gjøres. Mens jeg funderte over dette prøvde en møkkete narkoman å selge noe slags blad til meg. Da jeg veivet han unna i suveren alpha stil fikk jeg en ny plan: Jeg kan kjøpe medisiner på gata! Min ferd for å bli den ultimate slayeren går dermed retning Brugata. Hva som skjer videre blir en historie for en annen dag. 9
Gjest Vevila Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Hahaha, jeg pleier å irritere meg grønn over hva du skriver, men dette var faktisk morsomt! Takk
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Jeg kan love deg at jeg ikke kjenner ei eneste dame som synes det er digg med brautende menn som har forlest seg på pua-"litteratur". Du har en forvrengt virkelighetsoppfatning. Anonymkode: 29b1e...1bd 2
Gjest Sukkerbit Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Noen som er i det oppfinnsomme hjørnet i dag ser jeg. Lurer på hvordan du i det hele tatt klarer å komme opp med en sånn historie
Gjest incognita Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Du har god hukommelse da, om ikke annet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 Kan du forklare ordene slayer, dom, uber beta, Norwood stadie 3, alpha og rød-pille? Det er vanskelig å forstå det du skriver. Anonymkode: 9d206...b44 2
Summers Skrevet 5. april 2016 #9 Skrevet 5. april 2016 (endret) Spurte i en annen tråd uten å få svar så poster her. Er det mulig å sminke seg til dominante ansiktstrekk? Edit: Enig med de over, morsom historie. Endret 5. april 2016 av Summers
Silfen Skrevet 5. april 2016 #10 Skrevet 5. april 2016 3 minutter siden, Summers skrev: Spurte i en annen tråd uten å få svar så poster her. Er det mulig å sminke seg til dominante ansiktstrekk? Trenger ikke sminke, bare maske, så fremstår du akkurat slik jegeren ønsker: 7
Summers Skrevet 5. april 2016 #11 Skrevet 5. april 2016 Et øyeblikk siden, Silfen skrev: Trenger ikke sminke, bare maske, så fremstår du akkurat slik jegeren ønsker: LOL, vurdert en bra parykk også for å få nok hår til å være attraktiv, men en god parykk koster en del. Tenkte greiere å fikse litt sminke.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #12 Skrevet 5. april 2016 10 minutter siden, Summers skrev: Spurte i en annen tråd uten å få svar så poster her. Er det mulig å sminke seg til dominante ansiktstrekk? Edit: Enig med de over, morsom historie. Ingenting oser av dominans og maskulinitet mer enn litt sminke...... .. ..... . . Anonymkode: 5fa5c...614
Gjest lipgloss Skrevet 5. april 2016 #13 Skrevet 5. april 2016 Dette må være noe av det mest patetiske jeg har lest i mitt liv,huff få deg et liv jegern dette er ikke friskt
Gjest supernova_87 Skrevet 5. april 2016 #14 Skrevet 5. april 2016 Jeg blir fullstendig forvirra. Er det noen som tar dette som god fisk? Det er jo fiksjon, god fiksjon! Bra og morsomt skrevet.
Summers Skrevet 5. april 2016 #15 Skrevet 5. april 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting oser av dominans og maskulinitet mer enn litt sminke...... .. ..... . . Anonymkode: 5fa5c...614 Så man ser alltid om en person har sminket seg, hva om jeg er sminket på et utested? Der er det jo gjerne dårlig belysning pluss at folk har drukket litt.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #16 Skrevet 5. april 2016 Når kommer boka? Anonymkode: aa51a...bc8
Jegern Puahate Skrevet 6. april 2016 Forfatter #19 Skrevet 6. april 2016 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du forklare ordene slayer, dom, uber beta, Norwood stadie 3, alpha og rød-pille? Det er vanskelig å forstå det du skriver. Anonymkode: 9d206...b44 Slayer = Mann som enkelte drar damer: DOM = Naturlig dominant adferd og fysisk formidabelt utseende: Alpha og beta: Norwood stadie 3 = Se bildet under. Rød-pille = Vise noen hvordan virkeligheten egentlig henger sammen, selvom sannheten er ubehagelig. Endret 6. april 2016 av Jegern Puahate
Jegern Puahate Skrevet 6. april 2016 Forfatter #20 Skrevet 6. april 2016 17 timer siden, Summers skrev: Spurte i en annen tråd uten å få svar så poster her. Er det mulig å sminke seg til dominante ansiktstrekk? Edit: Enig med de over, morsom historie. De lærde strides om dette. Sminkepynt oppfattes som feminint så det kan oppfattes som alvorlig mangel på testosteron. På en annen side viser menn som bruker sminke at de er såpass ALPHA at de gir blanke i samfunnets normer. For slayer noobs anbefales ikke sminke. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå