Gå til innhold

"Har ikke tid denne uka, kanskje neste"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tolker du det? Er det en avvisning?

Anonymkode: a6a46...909

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig interessert. Kanskje er så uforutsigbart. 

"Men det må vi helt klart få til snart/neste uke" virker mer troverdig i mine øyne.

Anonymkode: a0b40...9ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis det var det eneste du fikk som svar ville jeg tatt det som en avvisning. 

Hvis det derimot sto at han ikke kan denne uka fordi han var utenlands eller en annen god unnskyldning ville jeg ha tolket det som han ville. Selv om, "KANSKJE neste uke" er jo også ganske avvisende.

Hm nei, tror nok bare hes not that into you. :(

Anonymkode: 53d5b...154

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok tolket det som at vedkommende ikke var så interessert, selv om det ikke trenger å være tilfelle.

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok følt han ikke var så interessert.  Forventer ikke han skal ha tid til å møte meg hele tiden, men er bare måten han sa det på. Ikke så veldig gira med andre ord. Tror jeg ville ventet og sett hva som skjedde neste uke. Om han tok kontakt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått den der og da var det en avvisning.. Hørte aldri noe mer fra han. 

Anonymkode: b3fcf...efd

Skrevet

Hadde tolket det som en avvisning. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også tolket det som en avvisning. Det er helt greit å ikke ha tid en uke, men at han "kanskje" har tid neste uke skriker ikke akkurat interesse.

Anonymkode: 48df1...683

Skrevet

Enten ikke interessert, eller vil ha deg på gress.

Ikke noe du ønsker deg hvis du setter litt pris på deg selv ;) og det bør du gjøre hvis du vil at en mann skal sette pris på deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med:

"De neste ukene ser det vanskelig ut, har venner på besøk denne uken og reiser utenlands på et bryllup neste uke. Vet det er en stund siden sist... Men sender melding når jeg har fri :) " 

Hvordan hadde dere tolket den?

Anonymkode: cfb4c...534

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med:

"De neste ukene ser det vanskelig ut, har venner på besøk denne uken og reiser utenlands på et bryllup neste uke. Vet det er en stund siden sist... Men sender melding når jeg har fri :) " 

Om personen hadde vært kjempegira på å treffes, så hadde h*n fått det til selv med besøk, men det betyr jo ikke at personen er uinteressert heller. Du får avvente å se om hun/han sender melding.  

• Liker 1
Skrevet

Ikke godt å si.

Det kan være kalkulert, for at du skal gruble. Altså det er spill. (Sannsynlig)

Det kan være at avsenderen er opptatt, (Jobbreiser, organisasjonsliv med fast belagte kvelder) (Sannsynlig)

Det kan være han/ hun jobber seg gjennom ei lang liste med dater og skal over 6-8 dater før det blir din tur. (Litt søkt)

Men det jeg reagerer på, er at det ikke er foreslått dag i neste uke, bare en luftig "kanskje i neste uke." Du er i alle fall fri til å gå på en annen date i mellomtiden.

Skrevet

Jeg tenker at dersom man virkelig vil se noen, så har man "alltid" tid til å lure inn en avtale til tross for tettpakket program.
Vet ikke om dette er en direkte avvisning, men ville iallfall ikke tatt noe mer initiativ selv før du eventuelt hørte noe mer.

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er rimelig tiltaksløst hvertfall. Om ei jeg dater skriver det så kan det jo hende hun faktisk er ganske opptatt (har tendens til å treffe folk som har mye på ), men man bør jo kunne foreslå et tidspunkt hvertfall. "kanskje neste uke" er for diffust for min del og er litt symptomatisk på folk som har null kontroll på tiden sin. 

Anonymkode: 26bc5...824

Skrevet

He's just not that into you.

Skrevet

Dersom man sier "kanskje neste uke" så forventer jeg at vedkommende da foreslår en dag som passer i neste uke. Hvis vedkommende ikke gjør det så går jeg ut fra at han eller hun ikke er interessert i å møtes, og jeg gidder dermed ikke ta mer kontakt. Spesielt dersom det kun er snakk om en date, eller en perifer venn. Er det gode venner det er snakk om, da er det greit. 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ikke interessert. Er man interessert så vil man jo finne på ting og da får man det til selv om man er travel.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tolker du det? Er det en avvisning?

Anonymkode: a6a46...909

Just not that into you.

Skrevet

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med:

At han ikke er så veldig interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...