AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Jeg kommer "utenbys fra" og tar toget til Oslo S. Derifra skal jeg til Rikshospitalet. Hva er beste måten med kollektiv trafikk? Buss eller trikk? Går det buss rett opp eller må jeg bytte? Noen som kan hjelpe? Anonymkode: 367f4...842
Gjest FarDareisMai Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Det går trikk direkte fra Jernbanetorget til Rikshospitalet. Du går på ved stoppet nær hotel Clarion/TGI Friday. Nr 17 og 18 stopper rett utenfor Rikshospitalet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 TS her. Tusen takk for svar! Hvordan gjør jeg det med betaling når jeg ikke bor her og dermed ikke har noe månedskort av noe slag. Tar de kontanter på trikken? Hva koster det? Anonymkode: 367f4...842
isbiten. Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Tusen takk for svar! Hvordan gjør jeg det med betaling når jeg ikke bor her og dermed ikke har noe månedskort av noe slag. Tar de kontanter på trikken? Hva koster det? Anonymkode: 367f4...842 Last ned appen til ruter og bestill billett der 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 TS her. Ja, fant akkurat ut av det og har gjort det. Kjempegreit. Takk for hjelp. Anonymkode: 367f4...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå