Gå til innhold

SKUMLE SKRIK

Joulthezul

Anbefalte innlegg

For et halvt år siden hørte mine foreldre og meg to sjingrende skrik på rad på natten, alle hørte det og det var uforklarlig. I dag var mamma hjemme og så på tv mens hun spiste så hørte hun det igjento sjingrende høye menneske skrik. Hun ropte på meg fordi konklusjonen på forrige skrik var at det var meg, det høres ut som meg.. Men jeg var på skolen. Hva er dette? Vi prøver å finne ut hva det er! Det høre sut som at det er inne, huset er laget i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slike tilfeller kan gjerne oppstå om man har opplevd noe traumatisk. Det trenger ikke å oppstå et stort traume før kroppen husker det og da kan begynne å "høre syner"i noen tilfeller fra tid til annen. Jeg har opplevd ved flere tilfeller personer som gjerne hører syner, der det som regel omhandler at noen roper, eller da skriker. 

Men kanskje det er et spøkelse? Hehe ;) 

Anonymkode: 04fa3...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tenkte jeg og, men tre personer hørte det så det må være ekte skrik 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det skog eller vann i nærheten? Både rev, gaupe og storlom(er det ikke?) Kan høres skremmende likt ut som mennesker når de skriker.

Anonymkode: 5cb71...bbe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dere får gå gjennom huset fra topp til tå da, eventuelt ringe politiet. Kanskje noen falt på sjøen. Er ikke alltid like lett å høre hvor lyder kommer fra.

Anonymkode: 5cb71...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kjøleskapet? Vårt lager en sykt høy rautende lyd innimellom, akkurat som om vi kar ei ku på kjøkkenet, haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det like langt i mellom skrikene nå som sist? Spennenede! Jeg tror jo litt på spøkelser, og jobber i et gammelt bygg så der skjer det jo masse uforklarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, melatonin skrev:

Var det like langt i mellom skrikene nå som sist? Spennenede! Jeg tror jo litt på spøkelser, og jobber i et gammelt bygg så der skjer det jo masse uforklarlig.

Ja, tror på det jeg å men mamma rister bare på hodet.. Haha. Det er et kvinne skrik innenfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Joulthezul skrev:

Ja, tror på det jeg å men mamma rister bare på hodet.. Haha. Det er et kvinne skrik innenfra

Usj! Hva med åndenens makt? ;) Hadde vært spennende da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så skummelt ;-) det er nok en naturlig forklaring på dette håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvsagt er det ikke spøkelser, kjære vene er dere 5 år gamle. Det er ikke spøkelser, ei heller enhjørninger eller rosa elefanter.

Anonymkode: 10ba0...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Faren din er ikke tilfeldigvis  spesielt interessert i Josef Fritzl? 

Anonymkode: f80bd...2a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det ikke spøkelser, kjære vene er dere 5 år gamle. Det er ikke spøkelser, ei heller enhjørninger eller rosa elefanter.

Anonymkode: 10ba0...69d

Du mener man må være 5 år hvis man tror på mer mellom himmel og jord?

Vitenskapen har ikke alle svarene, på langt nær...

Det er mye man ikke vet, f.eks døden...

Anonymkode: 12ed1...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...