Joulthezul Skrevet 5. april 2016 #1 Del Skrevet 5. april 2016 For et halvt år siden hørte mine foreldre og meg to sjingrende skrik på rad på natten, alle hørte det og det var uforklarlig. I dag var mamma hjemme og så på tv mens hun spiste så hørte hun det igjento sjingrende høye menneske skrik. Hun ropte på meg fordi konklusjonen på forrige skrik var at det var meg, det høres ut som meg.. Men jeg var på skolen. Hva er dette? Vi prøver å finne ut hva det er! Det høre sut som at det er inne, huset er laget i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #2 Del Skrevet 5. april 2016 Slike tilfeller kan gjerne oppstå om man har opplevd noe traumatisk. Det trenger ikke å oppstå et stort traume før kroppen husker det og da kan begynne å "høre syner"i noen tilfeller fra tid til annen. Jeg har opplevd ved flere tilfeller personer som gjerne hører syner, der det som regel omhandler at noen roper, eller da skriker. Men kanskje det er et spøkelse? Hehe Anonymkode: 04fa3...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #3 Del Skrevet 5. april 2016 Et dyr, sikkert Anonymkode: 5f766...83a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joulthezul Skrevet 5. april 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 5. april 2016 Dette tenkte jeg og, men tre personer hørte det så det må være ekte skrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #5 Del Skrevet 5. april 2016 Er det skog eller vann i nærheten? Både rev, gaupe og storlom(er det ikke?) Kan høres skremmende likt ut som mennesker når de skriker. Anonymkode: 5cb71...bbe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joulthezul Skrevet 5. april 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 5. april 2016 Det var menneske skrik, vi har ingen dyr i huset untatt en hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #7 Del Skrevet 5. april 2016 Rev kan lage slike lyder. Anonymkode: 10ba0...69d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joulthezul Skrevet 5. april 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 5. april 2016 Kanskje det, men lyden kom innenfra 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joulthezul Skrevet 5. april 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 5. april 2016 Vi bor ved sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #10 Del Skrevet 5. april 2016 Dere får gå gjennom huset fra topp til tå da, eventuelt ringe politiet. Kanskje noen falt på sjøen. Er ikke alltid like lett å høre hvor lyder kommer fra. Anonymkode: 5cb71...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulf Skrevet 5. april 2016 #11 Del Skrevet 5. april 2016 Kanskje kjøleskapet? Vårt lager en sykt høy rautende lyd innimellom, akkurat som om vi kar ei ku på kjøkkenet, haha :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 5. april 2016 #12 Del Skrevet 5. april 2016 Var det like langt i mellom skrikene nå som sist? Spennenede! Jeg tror jo litt på spøkelser, og jobber i et gammelt bygg så der skjer det jo masse uforklarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattis Skrevet 5. april 2016 #13 Del Skrevet 5. april 2016 Hjort lager rare skrik gjerne midt på natten, i parringstiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joulthezul Skrevet 5. april 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 5. april 2016 8 minutter siden, melatonin skrev: Var det like langt i mellom skrikene nå som sist? Spennenede! Jeg tror jo litt på spøkelser, og jobber i et gammelt bygg så der skjer det jo masse uforklarlig. Ja, tror på det jeg å men mamma rister bare på hodet.. Haha. Det er et kvinne skrik innenfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 5. april 2016 #15 Del Skrevet 5. april 2016 2 minutter siden, Joulthezul skrev: Ja, tror på det jeg å men mamma rister bare på hodet.. Haha. Det er et kvinne skrik innenfra Usj! Hva med åndenens makt? Hadde vært spennende da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 5. april 2016 #16 Del Skrevet 5. april 2016 Dere har nok fått en demon i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joulthezul Skrevet 5. april 2016 Forfatter #17 Del Skrevet 5. april 2016 Uff så skummelt ;-) det er nok en naturlig forklaring på dette håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #18 Del Skrevet 5. april 2016 Selvsagt er det ikke spøkelser, kjære vene er dere 5 år gamle. Det er ikke spøkelser, ei heller enhjørninger eller rosa elefanter. Anonymkode: 10ba0...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #19 Del Skrevet 5. april 2016 Faren din er ikke tilfeldigvis spesielt interessert i Josef Fritzl? Anonymkode: f80bd...2a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #20 Del Skrevet 5. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er det ikke spøkelser, kjære vene er dere 5 år gamle. Det er ikke spøkelser, ei heller enhjørninger eller rosa elefanter. Anonymkode: 10ba0...69d Du mener man må være 5 år hvis man tror på mer mellom himmel og jord? Vitenskapen har ikke alle svarene, på langt nær... Det er mye man ikke vet, f.eks døden... Anonymkode: 12ed1...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå