Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før du hadde sex, etter det ble slutt med exen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier. Jeg har akkurat blitt singel og jeg savner allerede sexen etter 1 uke... Jeg overtenker hele tiden som "åh jeg kommer aldri til å få meg sex igjen".. Eller "det kommer sikkert til å ta måneder og år før jeg får meg noe igjen...". Så da spør jeg dere, hvor lang tid tok det for dere, å få dere sex igjen etter dere har vært i forhold? Da snakker jeg om ons, ny partner, fuckfriend osv..

Anonymkode: eeba1...9ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ca. et halvt år.

Anonymkode: 9297f...866

Skrevet

Et år. Men nok tok det vel ikke akkurat et år "å få", det kunne jeg løst raskere. Men det tok et år før jeg hadde oppriktig lyst annet enn bare rent fysisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt ingenting her. Snart 1 år. Orker ikke og savner det ikke en plass. Er blitt isdronning og liker det. Sex er ikke alt og jeg klarer meg fint uten. Ingen skal få utnytte meg eller bruke meg som tømmestasjon. Så glad er jeg i meg selv. Det anbefales 😃

Anonymkode: 26a51...d10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme dagen. Å få seg noe er lett. 

Anonymkode: a628c...078

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Det gikk fort. Jeg gjorde det slutt fordi jeg forelsket meg i en annen, som heldigvis likte meg tilbake (en liten stund). Når det er sagt, er jeg generelt ikke typen til å plages nevneverdig av sølibat. Kos og kroppskontakt, derimot, det er jeg ikke et helt menneske uten. Jeg skulle ønske det var vanlig å ligge i skje med vennene sine. Sukk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

2 mnd. Greit med tid, men kunne sikkert ventet litt lenger. Den første etter et 7år langt forhold ble en ONS, som jeg i ettertid angret litt på, men det er jo ingen ting å gjøre med det nå :P

Anonymkode: 826a4...409

Skrevet

3-4 uker.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt ingenting her. Snart 1 år. Orker ikke og savner det ikke en plass. Er blitt isdronning og liker det. Sex er ikke alt og jeg klarer meg fint uten. Ingen skal få utnytte meg eller bruke meg som tømmestasjon. Så glad er jeg i meg selv. Det anbefales 😃

Jeg klarer meg fint uten sex jeg også. Jeg er derimot så glad i meg selv at jeg unner meg litt kroppslig nytelse hvis jeg har lyst på det - uten å føle meg verken utnyttet eller brukt som tømmestasjon. 

Anonymkode: a2f7d...da4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke skjønne at du er så glad i deg selv jeg, hvis sex automatisk betyr utnytting eller tøm og røm. 

Jeg hadde selv sex etter to uker. Og det var ikke utnytting, kanskje andre veien faktisk. Jeg ville bare ha meg et ligg. 

Anonymkode: 339d8...77e

• Liker 4
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

7 timer.

Anonymkode: a2619...ea9

AnonymBruker
Skrevet

3 uker

Anonymkode: fe6c2...196

Skrevet (endret)

Ca 3 måneder. Men det føltes ikke godt. Jeg bare gjorde det for å forsøke å tenke at jeg var videre. Dumt! Men sånn var det.

Endret av StinaMaria
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3 år...men jeg ble da alene med et barn og hadde fulltidsstudie, så jeg hadde nok å tenke på. 

Anonymkode: dbb93...063

Skrevet

Vi hadde sex sånn en uke etter, og så regelmessig etter det.

AnonymBruker
Skrevet

Tre uker, og jeg er gift med han i dag. Men da hadde jeg ikke vært intim med esken på over et halvt år. 

Anonymkode: ef4ac...171

AnonymBruker
Skrevet

2 minutter

Anonymkode: 3e115...a1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tok ca. 2 mnd. før jeg følte meg klar.

Problemet er ikke å få seg noe, det skaffer du samme dag som du har lyst på. Dersom du ønsker og er klar for å ha sex igjen så laster du ned tinder og voila; problem solved. 

Anonymkode: 81a1f...944

• Liker 1
Skrevet

Med ny partner? Rundt fire måneder.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tok ca. 2 mnd. før jeg følte meg klar.

Problemet er ikke å få seg noe, det skaffer du samme dag som du har lyst på. Dersom du ønsker og er klar for å ha sex igjen så laster du ned tinder og voila; problem solved. 

Anonymkode: 81a1f...944

Gjelder kun kvinner (glemte du å skrive):tongue:

Anonymkode: 06514...f9d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...