Gå til innhold

Menn: hadde du blitt tent av dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis kjæresten din hadde sendt deg et bilde av seg i et miniskjørt hvor hun bøyde seg frem og ikke hadde truse på sånn at du så alt? Hadde det ført til en spontan ereksjon? 

Anonymkode: 386cd...a0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 55d21...c73

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje så lenge dama ikke er ei diger dundre.

Anonymkode: c9e38...b4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart det! Om ikke hadde jeg blitt bekymra! 

Anonymkode: 6ecd7...562

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje så lenge dama ikke er ei diger dundre.

Anonymkode: c9e38...b4b

Med den beskrivelsen hadde dere kanskje ikke vært kjærester i utgangspunktet? 

Anonymkode: 89eb0...cc4

• Liker 11
Gjest lipgloss
Skrevet

hihi nei herregud skal da mer til en det hihi :)men likt det hadde jeg:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville fått det hvis jeg fikk det av en random jente men ikke av kjæresten min, dessverre.

Anonymkode: 2ab53...225

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville fått det hvis jeg fikk det av en random jente men ikke av kjæresten min, dessverre.

Hvorfor? 

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er negative; hadde det endret noe om dere hadde avstandsforhold? 

AnonymBruker
Skrevet

Nop

Anonymkode: 611db...1d2

Gjest Mysticgirl
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, hvorfor er du sammen med ei du ikke tenner på da? Gjør det slutt da, så hun kan finne en som tenner på henne, for det fortjener hun!

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Mysticgirl skrev:

Haha, hvorfor er du sammen med ei du ikke tenner på da? Gjør det slutt da, så hun kan finne en som tenner på henne, for det fortjener hun!

Det handler kanskje mer om at han ser henne i sexy stillinger hele tiden, så selv om det er sexy så er det ikke like pirrende. Jeg kan helt fint se for meg at mannen min hadde blitt mer tent av å motta et bilde av en fremmed jente enn av meg, ikke at det hadde vært greit at han mottok dette bilde da, men det er en annen sak.

Mannen elsker mine pupper for eksempel, han syntes de er helt perfekte, og om det hadde vært opp til han, skulle han helst ha bodd i kløften min. :fnise: og selv om han liker å få tilsendt bilder av dem, blir det likevel noe hverdagslig over det, på en måte.

Anonymkode: 7654f...078

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis kjæresten din hadde sendt deg et bilde av seg i et miniskjørt hvor hun bøyde seg frem og ikke hadde truse på sånn at du så alt? Hadde det ført til en spontan ereksjon? 

Vanskelig å si.

Det blir lettere å gi deg et svar om du kan legge ut bildet her.

Anonymkode: bed57...982

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det handler kanskje mer om at han ser henne i sexy stillinger hele tiden, så selv om det er sexy så er det ikke like pirrende. Jeg kan helt fint se for meg at mannen min hadde blitt mer tent av å motta et bilde av en fremmed jente enn av meg, ikke at det hadde vært greit at han mottok dette bilde da, men det er en annen sak.

Mannen elsker mine pupper for eksempel, han syntes de er helt perfekte, og om det hadde vært opp til han, skulle han helst ha bodd i kløften min. :fnise: og selv om han liker å få tilsendt bilder av dem, blir det likevel noe hverdagslig over det, på en måte.

Anonymkode: 7654f...078

Så synd å bli noen hverdag som ikke er spennende mer.. Jeg vil gjerne være spennende og kunne tenne mannen min gjennom hele mitt forhold. Rart at han ikke tenner på henne men en annen , da går pikken opp?

Greit man blir vant med sin kjæreste og tenner jo selvsagt ikke på henne bare han ser henne  naken , siden dette skjer ofte. Men om du får et slikt bilde , er det lov å bruke tankene litt. Da er det jo rart at han ikke tenner på henne når han fantaserer om hva han skal gjøre med den rumpa når han kommer hjem?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

God idé, men tror ikke det holder til en umiddlebar ereksjon.

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Jeg sendte hvertfall et slikt bilde til min kjæreste gjennom to år (nå avstandsforhold), og fikk i hvertfall en entusiastisk melding tilbake om at han trodde det var favorittbildet hans noensinne. Senere på kvelden fikk jeg melding om at han ikke klarte slutte se på det, så noe må jeg vel ha vekket? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 5.4.2016 at 15.51, Katten.2.0 skrev:

Definitivt.

Den 5.4.2016 at 15.56, AnonymBruker skrev:

Klart det! Om ikke hadde jeg blitt bekymra! 

Anonymkode: 6ecd7...562

21 timer siden, Aye skrev:

Ja så klart! 

Dere som sier ja, er dere sikker på det? Et sånt bilde av en dame dere ser i den stillingen "hele tiden"? Stiller meg bak henne som sa at man sikkert lettere reagerer med kåthet på et sånt bilde om det er fra en jente en ikke puler hele tiden. 

Anonymkode: ac37a...861

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt mer opphisset dersom hun faktisk hadde hatt på seg en liten truse under der. ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...