Gjest Meg Skrevet 23. oktober 2004 #1 Skrevet 23. oktober 2004 satt og tittet litt for en venninne i går. Hun vil ikke ha sånn tubetopp liknende. Men, jeg syns det var lite å velge mellom av noe annet jeg... Noen som har forslag/linker til kjoler som ikke er stroppeløse?
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #2 Skrevet 23. oktober 2004 Det er vel bare å ta seg en tur i brudesalonger det, og se i kataloger. Det finnes MANGE kjoler som ikke er stroppeløse.
Saeria Skrevet 23. oktober 2004 #3 Skrevet 23. oktober 2004 Gå til Boda brud og klikk deg inn på nettbutikken. Der var de mange kjoler med stropper.
Gjest Meg Skrevet 23. oktober 2004 #4 Skrevet 23. oktober 2004 Takk, der var det jo masse fint og billig :-)
rutti Skrevet 23. oktober 2004 #6 Skrevet 23. oktober 2004 Finnes masse kjoler som ikke er stroppeløse! Er bare å leite. Ellers så går det ann å få tynne stropper til de fleste stroppeløse kjolene, Bare et lite råd..
Catzy Skrevet 24. oktober 2004 #7 Skrevet 24. oktober 2004 Hvis du går på denne siden: http://www2.bridesave.com/search/index.cfm...earch&dept_id=2 hos www.bridesave.com, så kan du sortere ut kjoler etter kriterier. Under "Sleeve" kan du velge forskjellige typer ermer. Her er det MYE å velge blandt!!! Catzy
Gjest Meg Skrevet 24. oktober 2004 #8 Skrevet 24. oktober 2004 Med litt hjelp så går ting så mye bedre :-) TAKK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå