MiniMjau Skrevet 5. april 2016 #1 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg har aldri kjøpt nytt kjøkken og lurer på hvilke av leverandørene som regnes som dyre og hvilke Som er rimeligere. Står jo ikke priser på nettsidene. Jeg tenker på sigdal, kvikkjøkken, Huseby, ja jeg kommer ikke på flere i fartA. Trenger tips! Noen som vet om kvaliteten på de ulike? jeg skal ha et "vanlig" moderne kjøkken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #2 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg har akkurat kjøpt kjøkken fra smartkjøkken, fikk inntrykk av at de ligger noe over ikea/epoq i pris, men under både sigdal og kvik i alle fall. Jeg er veldig fornøyd! Anonymkode: b9430...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 6. april 2016 #3 Del Skrevet 6. april 2016 Kvik, HTH og Designa kan betegnes som midt på treet i pris. Sigdal, Norema og Marbodal et hakk over. Også har du Smedstorp, Hanstholm, SieMatic og Multiform som er hakket over der igjen. Når alt kommer til alt avhenger det helt av tilbehøret du velger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest økonomifrue Skrevet 6. april 2016 #4 Del Skrevet 6. april 2016 IKEA er rimelig sammenlignet med både sigdal og norema som begge er ganske like på pris. Vi har nettopp fått nytt noremakjøkken, pris 220 000kr inkl hvitevarer. Hadde avtale på sigdal og kjøkkenet der kom på ca den samme prisen. Men det skal sies at alle overnevnte hsr både billigere og dyrere varianter/modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå