Gå til innhold

Forelsket i en gutt, men klarer ikke å ha øyekontakt med han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en 22 år gammel jente som er forelsket i en gutt på samme alder. Vi studerer på det samme høyskolen (ikke samme studiet), og har kjent hverandre i ca. 2 år nå. Da vi første gang møttes var jeg allerede i et forhold (det er slutt nå) og var heller ikke særlig interessert i han, men jo mer vi ble kjent med hverandre jo mer begynte jeg å like han, fordi vi blant annet hadde de samme interessene osv. Problemet er bare at jeg rett og slett ikke klarer å ha øyekontakt med denne gutten over lengre tid, dermed klarer jeg f.eks ikke å smile til han eller ta kontakt med han, fordi dette gjør meg for nervøs. Nå er det en liten stund siden vi hadde kontakt med hverandre sist, men flere av venninnene mine hinter til at de tror han er interessert i meg og, fordi han smiler til meg, ser på meg og snur seg etter meg når vi passerer hverandre i gangene. Jeg er fullt klar over at dette i bunn og grunn høres veldig barnslig ut! Jeg blir bare sånn når forelsker meg i noen og det er veldig frustrerende! :( Når man er interessert i noen så skal man jo vise interessen overfor de, ikke skjule det (jeg vet, jeg vet), men dette er som sagt lettere sagt en gjort for min del! Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har opplevd noe av det samme og som eventuelt har noen tips til hva jeg kan gjøre for å skjerpe meg?

Anonymkode: 6ea2c...f5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er akkurat som deg. Føler at jeg skikkelig ignorerer, selv om jeg kan være skikkelig forelska. Henger meg på, trenger også råd! :)

Anonymkode: fbc54...95e

AnonymBruker
Skrevet

Kult å lese jenter! Gøy å høre hvordan dere tenker når dere er forelsket i en gutt ! 

Dette var en tråd vi trengte! Kjør da ! :D 

Anonymkode: e42c1...f41

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS!

Da syns jeg du kan sende venninne dine på "oppdrag"! Be en av dem, den du stoler mest på kanskje, om å hinte til ham om at du er interessert men veldig sjenert?

Anonymkode: 3e242...314

• Liker 1
Skrevet

Du gjør det ikke fordi du føler det er ukomfortabelt, altså ikke innen for komfortsonen din. Det eneste tipset jeg har til deg er egentlig bare å utfordre deg selv til å holde blikkontakten lenger, det vil bli komfortabelt etterhvert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvordan du har det.. Flyttet inn i ny leilighet for snart ett år siden og borettslaglederen gjør meg skjelven i knærne.. Skjønner ingen ting fordi jeg bruker ikke reagere sån.. Jeg kan være sjernert og stille når jeg møter nye folk, men bruker å klare å holde blikk-kontakt og prate greit nok. Når jeg ser han her får jeg nesten ikke ut et ord, og tørr ikke møte blikket hans. Nå er han 10år eldre enn meg og sikkert ikke interessert heller, så da blir d ikke et like stort problem :PDet kan alikavel bli spennende å se hvordan d går i mai når jeg velges inn i styret.. Blir vanskelig å være med i en diskusjon når jeg ikke tørr prate til styrelederen :sprettoy: Er veldig spennt på hvordan det går videre med deg, håper du kommer over den verste kneika!

Anonymkode: 80a08...c52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...