Junebug Skrevet 23. oktober 2004 #1 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har termin med min førstefødte i slutten av februar. I slutten av mai er jeg invitert til bryllup i Spania. Jeg har veldig lyst til å reise i bryllupet og hvis alt går bra med fødsel og baby og meg, regner jeg med å reise. Er det noen av dere som har erfaring med å reise med så små barn? Vil dere fraråde det eller tror dere at det går greit?
Gjest Tex Skrevet 23. oktober 2004 #2 Skrevet 23. oktober 2004 Det går helt fint. Jeg reiste med min baby som var tre måneder gammel, og det gikk helt problemfritt. Med unntak av at det ikke var så lett å få skiftet bleie, for toalettene er jo knøttsmå.... Men utover det var det ikke noe problem. Jeg ammet han når han var sulten, og når vi gikk opp og ned. God tur
Junebug Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2004 Takk for beroligende svar, Tex!
LilleMy Skrevet 23. oktober 2004 #5 Skrevet 23. oktober 2004 Reis og kos deg! Det er lettere å reise med spedbrarn enn barn generellt!
sommerfuglene Skrevet 23. oktober 2004 #6 Skrevet 23. oktober 2004 Reis og kos deg! Det er lettere å reise med spedbrarn enn barn generellt! Enig! Så lenge alt er bra med mor og barn er dddet ingen sak å reise med baby!
Gjest Meg Skrevet 23. oktober 2004 #7 Skrevet 23. oktober 2004 Tips: La barnet drikke litt melk ved oppad og nedad stigning. Hjelper ved evnt press på ørene
Gjest gjestekimmi Skrevet 23. oktober 2004 #8 Skrevet 23. oktober 2004 slenger meg på og sier at det gjorde jeg også. det går så bra så!"
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #9 Skrevet 23. oktober 2004 Det går nok kjempefint :-) Jeg reiste med poden, da var han 1/2 år (dro til Tenerife). Han tok ikke smokk, så ammet hans mens vi tok av og når vi skulle lande (p.g.a. trykk i ørene). Gikk supert, han var som et lam :-) En ting til..Hvis du har mulighet til å få plass helt fremme, så har de fleste fly slike små babysenger som går an å hekte på veggen. Det var veldig greit, når poden sovnet la vi han over i "senga". Lykke til!
Letti Skrevet 24. oktober 2004 #10 Skrevet 24. oktober 2004 Dette går kjempefint! Dro selv da minsten var syv uker. Bare pass på som nevnt at babyen suger på et eller annet mens flyet tar av/ letter. Vi forhåndsbestillte seter, slik at jeg visste hvor vi ble sittende og så var jeg sikker på og ikke få noen ved siden av meg som kanskje ikke var så veldig "glad" i babyer og ungeskrik, hvis i verste fall det skulle skje. Ønsker deg en riktig god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå