Shantara Skrevet 5. april 2016 #1 Del Skrevet 5. april 2016 Hei. Jeg er veldig seint ute - pappa fyller 50 i slutten av måneden og det er ingen som har planlagt noe som helst... Jeg trenger sårt tips! Kjæresten til pappa har sagt at pappa ikke ville ha noe feiring, men jeg vet ikke helt om det er tilfelle. Han er glad i fest og moro, og sier sjelden nei til det. Uansett, han fyller 50 og NOE må vi da finne på. Vi er 3 søsken, men ingen av de to andre hadde noen forslag. Det trenger ikke være en stor fest med koldtbord, men han trenger en stor oppmerksomhet på dagen sin. Har noen av dere arrangert mindre alternative 50årslag? Hva som helst.. Er begrenset med penger, da ingen av oss søsknene tjener spesielt bra, og vi er ganske unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #2 Del Skrevet 5. april 2016 Overraske ham med kake og bursdagssang etter jobben, bare dere nærmeste og evt veldig gode venner? Det må ikke være digert og flott for å være koselig. Anonymkode: ff9de...828 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 5. april 2016 #3 Del Skrevet 5. april 2016 Går det an å sende ham på skattejakt der han ender opp på en kurvfest med de nærmeste vennene sine? Eventuelt reservere bord på favorittbaren med vennegjengen, eller ta ham med ut og spise dere tre/fire? Hva er faren din interessert i, hva tror du han ville satt pris på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #4 Del Skrevet 5. april 2016 Overrask han med en god middag (favorittretten hans f.eks) hjemme og avtal med noen av vennene hans at de kan komme overraskende etter middagen, så tar dere frem kake og Champagne og ser hva kvelden bringer. Blir det fest så kan det være gøy å spille favorittmusikken til jubilanten. Anonymkode: ff416...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantara Skrevet 5. april 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 5. april 2016 8 minutter siden, ClickB4it skrev: Går det an å sende ham på skattejakt der han ender opp på en kurvfest med de nærmeste vennene sine? Eventuelt reservere bord på favorittbaren med vennegjengen, eller ta ham med ut og spise dere tre/fire? Hva er faren din interessert i, hva tror du han ville satt pris på? Ja, det kunne jo vært gøy Jeg vet helt ærlig ikke hva som interesserer pappa.. Han har aldri hatt tid til hobbyer eller lignende, han driver sitt eget firma og jobber minst 10 timer hver dag. Han er glad i bil da, men utenom det er det ikke noe spesielt å sette fingeren på. Det er derfor det er så vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantara Skrevet 5. april 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 5. april 2016 Nå har jeg prata litt med broren min, og vi har kommet med noen forslag her. Vi spleiser på et gavekort på kjøring av sportsbil på bane - han har alltid ønsket å kjøre en ordentlig tøff bil. Så tar vi det en helg sammen på et senere tidspunkt, siden det ikke er mulig den helgen han har bursdag. På selve dagen starter vi med gokart, og ut å spise på vår regning etterpå. Tror det hadde blitt en dag pappa hadde satt stor pris på..:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alan Smithee Skrevet 5. april 2016 #7 Del Skrevet 5. april 2016 Høres ut som en flott feiring! Om han er som mine foreldre, kan det være dere må krangle dere til å betale regningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå