lovedrug Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Når merket dere på klærne deres at du gikk ned i vekt , hvor mange kg ned på 1 størrelse `?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 2 minutter siden, lovedrug skrev: Når merket dere på klærne deres at du gikk ned i vekt , hvor mange kg ned på 1 størrelse `? Jeg har gått ned 8 kg fra nyttår til nå og bruker fortatt samme størrelse uten å merke noe på klærne, så enten har jeg brukt veldig trange klær eller så skal det en del til før det merkes. Anonymkode: 2835c...0bf 3
lovedrug Skrevet 5. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått ned 8 kg fra nyttår til nå og bruker fortatt samme størrelse uten å merke noe på klærne, så enten har jeg brukt veldig trange klær eller så skal det en del til før det merkes. Anonymkode: 2835c...0bf Du har vært kjempeflink ,noen lagrer vel fett litt forskjellig en andre så det tar lenger tid . Har merket at jeg har gått ned i vekt etter jeg startet på 300 mg lamictal ,har ikke vekt så prøver og finne ut om jeg har gått ned mye eller lite .
Alan Smithee Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 I starten tok det litt tid for meg - jeg hadde hovedsaklig gått i veldig stretchy klær, så de fulgte meg på vei ned også. Jeg merket meg at jeg måtte ned ca 5 kg for å gå ned en buksestørrelse når de var oppgitt i tommer, så fra 33 til 29 var ca 20 kg. Når jeg begynte å trene, sluttet dette å ha en ordentlig sammenheng - jeg gikk ned en buksestørrelse til uten å gå ned i vekt i det hele tatt. 3
BlendaSensitive Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 8 minutter siden, lovedrug skrev: Når merket dere på klærne deres at du gikk ned i vekt , hvor mange kg ned på 1 størrelse `? Gikk fra 82 kilo til 77/78. Kunne da droppe en str ned i bukser. Veier fortsatt 77 kilo (varierer 76,5-77) og kjøpte igår treningsbukse i enda en størrelse mindre... Og min "del mål bukse" sitter bare bedre og bedre - selv om vekten tilsynelatende stått stille i en mnd. Merker klær jeg kjøpte for 2 mnd siden hengere løsere og løsere (overdeler). 1
Hmmmmmm Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 Jeg gikk ned 8 kg fra januar til juli i fjor. Har en slik kropp at rompe å lår går først. Gikk ned 3 bukse str. Fra 31 til 28 i livet. Så vi er forskjellige. 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Husker faktisk ikke det. Fra januar til mai gikk jeg ned 10 kg og hadde gått fra XL/L til M i overdeler. I bukser hadde jeg gått fra 40/42 til 38 (litt avhengig av hvilken butikk) Nå er jeg nede i XS/S i overdeler og bruker fortsatt 38 eller S/M i jeans. Treningstights derimot må jeg ned i XS for å få dem til å sitte ordentlig godt
Strawberrygirl Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 Jeg merka det på klokka mi aller først. Da hadde jeg kanskje bare gått ned ca 4kg. Nå har jeg gått ned 7kg fra januar, og kommer inn i en bukse som ikke passa overhodet i januar. Ellers har de buksene som det er stretch i blitt større og sitter ikke like bra. Merker det mest på enkelte truser og bh'r. Gleder meg til at flere gamle busker i skapet passer snart 😃 2
Angelheart2 Skrevet 6. april 2016 #9 Skrevet 6. april 2016 Jeg legger sjelden på meg noe på magen og har som regel ganske flat mage selv om vekta øker.... det setter seg først og fremst på overkroppen på meg. Ser ut som en matrone a`la servitørene på en oktoberfestival.... Jeg bruker ikke vekt og aner ikke om jeg går noe ned i vekt, men merker da veldig sent noen endring, all den tid gensere sjelden strammer. Mannen min mener jeg har gått ned en del nå (begynte slanking etter vinterferien), men selv merker jeg ikke noe til det, noe som tærer på motivasjonen. Nå skal det sies at selv med over 10 kilo vektoppgang de siste årene har jeg alltid brukt samme buksestørrelse, så tror det skal veldig mye til før jeg kan gå ned i størrelse, ja.
Cata Skrevet 6. april 2016 #10 Skrevet 6. april 2016 Jeg merket det etter ca. 5 uker. Tror jeg på den tiden hadde gått ned 4-5 kg. Etter jeg hadde gått ned 5 kg kjente jeg det ble lettere for knærne, selv om jeg aldri hadde tenkt over at vekta påvirket knærne mine før.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #11 Skrevet 7. april 2016 Jeg merker det kun i midjen, da jeg bruker highwaist dongri. Jeg går ganske fort ned i cm rundt midjen, men sliter med nedre del av mage, hofter og rumpe. Trener jeg mye styrke i rompe/lår så blir buksene mine trangere.. Vet ikke som jeg er så fornøyd med det eller ikke... Menmen Anonymkode: 15a4d...99f
lovedrug Skrevet 7. april 2016 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg merker det kun i midjen, da jeg bruker highwaist dongri. Jeg går ganske fort ned i cm rundt midjen, men sliter med nedre del av mage, hofter og rumpe. Trener jeg mye styrke i rompe/lår så blir buksene mine trangere.. Vet ikke som jeg er så fornøyd med det eller ikke... Menmen Anonymkode: 15a4d...99f Bedre og gå ned i midjen enn rundt rumpa da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå