Gå til innhold

Jack Russell Terrier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg må si at jeg som aldri har hatt hund før så syns jeg det til tider er en krevende hund, men det er nok for de at jeg har aldri hatt det ansvaret før. Begynner å bli vant til det nå. Han er ikke bjeffete og veldig oppdratt når det kommer til andre folk og dyr vi møter ute. Jeg er mektig imponert over hvor rask han er til å lære. Han sier i fra når det kommer folk på besøk, det er de eneste bjeffing blir brukt til. Så jeg tror du trygt kan velge jack russel terrier om det er det du vil. Kan jeg kan flere:)

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Helinor skrev:

Fikk meg en parson russel terrier for litt siden, herlig gutt på 11 mndr. De krever jo sitt med stimuli og tur, men her blir det hjernetrim mens han går tur for han skal lære allt det grunnleggende som sitt,stå,vent,bli og kom. 3 turer på ca 30 hver dag, og noen dager ekstra små turer for kosen sin del. Han er en sofagris uten like inne, vil helst ligge i armkroken og kose. Men helt propell ute :) En flott rase, men anbefaler ikke disse som førstegangs hund :) med mindre du har mye overskudd og fritid til trening og stimuli ;)

Jeg er ikke førstegangs.

Anonymkode: aeef8...485

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Hmmmmmm skrev:

Men jeg må si at jeg som aldri har hatt hund før så syns jeg det til tider er en krevende hund, men det er nok for de at jeg har aldri hatt det ansvaret før. Begynner å bli vant til det nå. Han er ikke bjeffete og veldig oppdratt når det kommer til andre folk og dyr vi møter ute. Jeg er mektig imponert over hvor rask han er til å lære. Han sier i fra når det kommer folk på besøk, det er de eneste bjeffing blir brukt til. Så jeg tror du trygt kan velge jack russel terrier om det er det du vil. Kan jeg kan flere:)

takk for erfaring :)

Anonymkode: aeef8...485

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...