AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Er ny på dette. Er forming av bryn og napping det samme? Tenkte å bestille time hos hudpleier, for å gjøre dette.. Men står ofte forming av bryn. Bare enkelte steder skriver napping. Jeg vil gjerne ha min naturlige form, den er ganske fremtreden (Redd for å få noen tynne streker), men er nappingen jeg sliter med.. Får det ikke fint selv. Anonymkode: 7d779...a7f
Gjest GulSol Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Kanskje de vokser. De bruker å være veldig flinke i mange salonger og prøver alltid å fremheve de naturlige trekkene i dine bryn.. Tror ikke en salong med verdighet hadde gitt deg tynne streker.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Napping betyr egentlig bare akkurat det. De napper det som er vokst utenfor slik du har det allerede. Forming er at de napper eller vokser for å få øyenbrynene i en annen form. Jeg hadde smale øyenbryn frem til nyttår, da begynte jeg å spare. De siste mnd har jeg vært tre ganger hos hudpleier, og hun har nappet og formet dem litt hver gang sånn at de nærmet seg den formen jeg ville ha og ikke bare bli buskete og store. Anonymkode: 2f8e0...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå