Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er sammen med en som sier han elsker meg utrolig mye, men når han blir sint han slår meg, og han mener alt han sier er sant bortsett det som jeg sier er egentlig galt! jeg har tenkt og gå fra han men etter en dag han kommer og han sier han elsker meg og jeg får ikke lyst å går fra han fordi jeg også elsker han. men jeg er ikke sikret på at han elsker meg fordi han slår meg når han blir sint. 

Anonymkode: bb46d...0f2

AnonymBruker
Skrevet

Kom deg vekk fra han, asap! 

Anonymkode: 86859...2bc

• Liker 2
Skrevet

Les det du selv har skrevet og tenk at en venninne forteller deg dette og søker råd. Hva vil du da svare?

Jeg tror du vet svaret selv - mannen slår og bruker vold som middel for å oppnå å "vinne" over deg og han spiller på følelsene dine. Dette kan bli enda mere destruktivt etter hvert og du bør komme deg ut av dette forholdet fort.

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, Havbris skrev:

Les det du selv har skrevet og tenk at en venninne forteller deg dette og søker råd. Hva vil du da svare?

Jeg tror du vet svaret selv - mannen slår og bruker vold som middel for å oppnå å "vinne" over deg og han spiller på følelsene dine. Dette kan bli enda mere destruktivt etter hvert og du bør komme deg ut av dette forholdet fort.

Det er ikke lett, jeg føler meg deprimert, på første dagene han var ikke sånn men han har forandret seg i stor grad og han sier det er pga økonomien hans!

Skrevet
1 minutt siden, sjokolade melk skrev:

Det er ikke lett, jeg føler meg deprimert, på første dagene han var ikke sånn men han har forandret seg i stor grad og han sier det er pga økonomien hans!

Han kan sikkert bortforklare dette ved å si at det er pga økonomi etc. Men - det er fremdeles ikke greit å slå den man påstår at man elsker. Det er mange som har kysset en prins og endt opp med en sur og sinna frosk. Kom deg ut av forholdet og stålsett deg mot hans angrende ord. Denne gangen skylder han på økonomi. Hva vil han skylde på neste gang?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, sjokolade melk skrev:

Så han kan slå deg fordi han sliter med økonomien?

Anonymkode: 41573...1a8

• Liker 1
Skrevet

Kom deg vekk. Ikke la han ødelegge ditt liv.

• Liker 1
Skrevet (endret)

LØP..ikke GÅ fra han med engang. Du er der uten barn fremdeles slik at du har stor mulighet å bli kvitt.  Han elsker ikke deg - han elsker å ha KONTROLL over deg.  og det har han.  Tror du virkelig at han elsker deg når han gjør vold mot deg?  Hvis du blir der frem til då får barn, kommer du ALDRI ut av kontrollet hans.  

Jeg LOVER deg...virkelig LOVER deg, at han elsker ikke deg. Ingen som elsker, slår.  

Endret av Outlander
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dump han

Anonymkode: 70ff6...4ea

AnonymBruker
Skrevet

Men hun elsker han, det er jo derfor hun ikke drar. Kjærligheten er sterk, sterk nok til å tåle mange slag og spark.

Anonymkode: 6a2a2...986

Skrevet

han er den første personen jeg var sammen med jeg føler med deprimert jeg har ingen råd til å gå fra han fordi jeg bor sammen med han og jeg må finne meg en liten leilighet, før det jeg bodde for meg selv men han sa vi skal bo sammen så jeg sa ok men når flyttet til han begynte å slå meg, det tar litt tid til jeg flytter fra han men på det korte periode jeg føler meg han bruker meg det er så trist!!! etter det han sier du er min og du får ikke lov å gå fra meg!!! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hun elsker han, det er jo derfor hun ikke drar. Kjærligheten er sterk, sterk nok til å tåle mange slag og spark.

Ironi?

• Liker 2
Skrevet

Det spiller ingen rolle om han elsker deg eller ikke. Det spiller ingen rolle om du elsker ham. Du skal forlate ham fordi han slår deg. Det spiller ingen rolle hvorfor han slår. Det spiller ingen rolle hvem som snakker sant eller tar feil. Du skal forlate ham fordi han slår deg. Det spiller ingen rolle hvor høyt han elsker deg, eller hvor høyt du elsker han. Eller hvor mye han burde elsket deg. Eller hvor bra dere kunne ha hatt det eller du håper dere får det. Du skal forlate ham fordi han slår deg. Det spiller ingen rolle om han kan slutte. Om han vil slutte. Om han angrer seg. Om du egentlig vil bli. Du skal forlate ham med en gang fordi han slår deg. Du tolerer ikke å bli slått. Uansett. Gå i dag.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

han er den første personen jeg var sammen med jeg føler med deprimert jeg har ingen råd til å gå fra han fordi jeg bor sammen med han og jeg må finne meg en liten leilighet, før det jeg bodde for meg selv men han sa vi skal bo sammen så jeg sa ok men når flyttet til han begynte å slå meg, det tar litt tid til jeg flytter fra han men på det korte periode jeg føler meg han bruker meg det er så trist!!! etter det han sier du er min og du får ikke lov å gå fra meg!!! 

Han har ikke stemmerett for om du blir eller ikke! Og NEI du er ikke hans, du er din egen person! LØP

Anonymkode: eaae0...559

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du familie i Norge som du kan bo hos en periode?

Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjærligheten er sterk. Jeg pleier aldri å råde at man skal gå fra hverandre. Det er alltid mange ting som ligger bak, både på den ene og andre siden. Det er mange sider av en sak. 

Men når noen gjentatte ganger slår, er det ikke verdt å bli i et slikt ødeleggende forhold. Da må partneren komme seg vekk. 

Skrevet

Du er vel ikke den eneste. Greier du å gå fra han, kommer du kanskje (som noen jeg kjenner) til å slite med at du kunne fått til forholdet "hvis bare." Noen ganger kommer det til overflaten noe som minner om en designfeil, som gjør at det ikke er noe som heter mishandling kan få ei kvinne til å forlate den som mishandler. du blir slått, prøver å dra, han lover å bli snill... Er det å få han til å bli snill prosjektet ditt?

Jeg har bare en konklusjon:

Du trenger hjelp. Det er bare å oppsøke krisesenter tvert.

• Liker 1
Skrevet

På krisesentre rundt om i landet, sitter det kvinner som sier de også elsket. De trodde de skulle klare å forandre mannen og at alt skulle ordne seg. Mange fikk et selvbilde som var så ødelagt at de trodde de selv var skyld i volden. Kom deg ut av forholdet før du er blitt for skadet.

• Liker 4
Skrevet

jeg har sagt mange ganger at jeg skal finne meg leilighet men han sier jeg skal gjøre deg lykkelig og...... når jeg tenker jeg skal gå fra han jeg blir de\\

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du familie i Norge som du kan bo hos en periode?

jeg har ingen her jeg bor jeg vet ikke hvor skal jeg gå, jeg går på skole og jeg vil ikke si det til venner heller 

Skrevet
4 minutter siden, sjokolade melk skrev:

Håper du er sterk nok til å gå tilbake til å bo for deg selv. Du fortjener bedre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...