AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Møtte en flott fyr i vinter, og har hengt sammen ett par ganger i uken. Han reiser i morgen tidlig bort ei uke på jobb og kursing, og sendte meg sms om å treffes i kveld. Samtidig så har jeg noen kroner i munnen, og den ene falt ut i morges. Tannlegen har ikke tid før i morgen og dermed mangler jeg ei fortann. Har lite lyst å treffe han når jeg mangler ei fortann, samtidig så hadde det vært koselig og naturlig å treffe han før han reiser bort. Dilemma... noen råd? Anonymkode: 055b4...aae
exictence Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Han har jo sett deg mange ganger før. Spiller vel ingen rolle. Du bare sier til han at krona datt ut, og du skal få fikset det i morgen hos tannlegen.
skruf Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Tror jeg hadde vært ærlig og sendt han ei melding der jeg har skrevet det som det er; at ei krone har falt av og at jeg ikke føler meg så fin akkurat, og at jeg hadde syntes det var litt flaut å møtes (er såpass forfengelig at jeg mest sannsynlig hadde holdt meg inne til tannlegetimen).. Muligheten er stor for at han vil svare at for han så gjør det ingenting om du er litt tannløs Bedre å være ærlig enn å bare komme med vage unnskyldninger, og droppe å møte han. Da er faren stor for at han misoppfatter og tror at du ikke er så interessert i han og at du faser han ut. 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Har vært der.... ler.... Hadde datet kjæresten min noen uker bare. Vi hadde planlagt en liten helge ferie, og selvfølgelig knakk ene fortanna og jeg så mildt sagt merkelig ut. Dette skjedde sen ettermiddag på fredag, rett før jeg skulle treffe ham.Ingen tannlege åpen før mandag. Sendte en melding og fortalte hva som hadde skjedd. Kjæresten sendte en melding tilbake og sa jeg var den vakreste uansett. Når jeg møtte ham, turte jeg knapt snakke eller åpne munnen. Kjæresten tok ansiktet mitt mellom hendene sine og sa, Hva var det jeg sa, du er en prinsesse, og like vakker som alltid. Tror det var da jeg forsto at dette var en mann man tok vare på. Og en del år senere er han fremdeles kjæresten min, og han erter meg av og til og sier, at jeg aldri var søtere enn da jeg smilte til ham uten fortann over en kopp varm te på vår første romantiske weekend sammen. Uansett, var veldig glad når tannlegen åpnet mandag så jeg kunne se normal ut. Anonymkode: b2583...bdc 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært der.... ler.... Hadde datet kjæresten min noen uker bare. Vi hadde planlagt en liten helge ferie, og selvfølgelig knakk ene fortanna og jeg så mildt sagt merkelig ut. Dette skjedde sen ettermiddag på fredag, rett før jeg skulle treffe ham.Ingen tannlege åpen før mandag. Sendte en melding og fortalte hva som hadde skjedd. Kjæresten sendte en melding tilbake og sa jeg var den vakreste uansett. Når jeg møtte ham, turte jeg knapt snakke eller åpne munnen. Kjæresten tok ansiktet mitt mellom hendene sine og sa, Hva var det jeg sa, du er en prinsesse, og like vakker som alltid. Tror det var da jeg forsto at dette var en mann man tok vare på. Og en del år senere er han fremdeles kjæresten min, og han erter meg av og til og sier, at jeg aldri var søtere enn da jeg smilte til ham uten fortann over en kopp varm te på vår første romantiske weekend sammen. Uansett, var veldig glad når tannlegen åpnet mandag så jeg kunne se normal ut. Anonymkode: b2583...bdc Du må ikke være så opphengt i utseendet ...det er det indre som teller er ihvertfall det alle sier før de mister ei tann. Anonymkode: fa484...a56 2
Ardenus Skrevet 6. april 2016 #6 Skrevet 6. april 2016 At du har mista ei tann, spiller da vel ingen rolle? Er vel bare å le av det hele og ha det kjekt med hverandre.
Anders15 Skrevet 6. april 2016 #7 Skrevet 6. april 2016 Nei, du er ingenting mer enn et finpusset objekt i hans øyne. Du må ikke finne på å vise deg selv for han!
makkapakka Skrevet 6. april 2016 #8 Skrevet 6. april 2016 hadde sagt det som det var, selv om selv det er pinlig, siden det kan oppfattes som han har fått seg en tannløs kjerring
Teethgrinding Skrevet 7. april 2016 #9 Skrevet 7. april 2016 Tenk så mye vi faktisk vektlegger det ytre... Seriously though.
Gjest incognita Skrevet 7. april 2016 #10 Skrevet 7. april 2016 Forfengelig som jeg er hadde jeg ventet med å møte ham til etter tannlegetimen gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå