Gå til innhold

Mobil-"belte"?

Catzy

Anbefalte innlegg

Hvor skal man gjøre av mobilen sin?

Det er sjelden jeg går med klær som har lommer, men av og til trenger jeg å ha med mobilen uten å ha den i veska. Det greieste hadde vært å ha en ordning med noe å feste rundt livet, som har en liten lomme eller veske til mobilen.

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt sånn? Noe beltelignende som har en pose som henger ned?

Før hadde jeg en mobilholder formet som et pistolhylster. Veldig harry, veldig morsom, veldig praktisk. Men den nye mobilen er mye mindre enn den gamle (ny er Nokia 8310), og holder på å ramle ut. Derfor trenger jeg noe nytt.

Andre tips om medbringing av mobil mottas også med takk.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du får jo slike beltevesker som passer til din mobil, som du enten kan feste i belte eller feste i buksa, det er nok det du trenger. Eller ei veske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg sånn at jeg skjelden bruker belte, og veldig ofte bruker klær som gjør det vanskelig å feste noe i linningen. Dessuten synes jeg de vanlige mobilveskene er stygge, og passer best på menn.

Og veske har jeg jo. Men jeg vil ha noe så jeg slipper å drasse rundt på veska mi.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker veske ofte. Problemet er når jeg skal forlate vesken fordi jeg skal sitte et annet sted, eller ta med mobilen til lunsj i kantina. Eller fordi jeg driver med et eller annet arrangement der det er upraktisk å drasse rundt på en veske full av stæsj, når det jeg egentlig skal gjøre er å flytte kostymer fra et sted til et annet, henge opp bannere, eller bare generelt være i aktivitet, og fremdeles vil ha med mobilen.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Det er praktisk å ha den inni BH'en faktisk! Men pass på å ikke dra den opp i kantina som det skulle være den største selvfølge :oops:

Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...