Capricorn Skrevet 5. april 2016 #1 Skrevet 5. april 2016 Har fått litt dilla på leggings og skinny jeans i det siste, men nå skal jeg ha meg vårsko og sliter litt med å finne de rette. Syns det går greit med støvletter, men når det gjelder lave sko så syns jeg det ser litt dumt ut. Med den trange buksa ser det liksom ut som beina går rett ned i skoa liksom. Beina ser store ut! Jeg trenger tips til hvilke sko jeg kan velge. Har lyst på noen tøffe joggesko som er gode å ha på seg, men alle jeg finner ser bare merkelig ut med leggings...
Gjest Nanne70 Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Tipset er å "cuffe" (lage en smal brett på buksebenet) jeansene/leggingsene slik at anklene vises, eller gå til anskaffelse av ankellange skinnyjeans og leggings. Ellers kan du jo velge sko som ikke går helt opp til ankelen, slik som f.eks. slipon-sneakers eller loafers, som er veldig in i år. Ellers er jo ankelboots med lavt skaft også fint
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #3 Skrevet 5. april 2016 Uff nei, ikke brett opp buksebeinet, da blir en liksom kortere i beina, og det er det vel ingen som ønsker?! Anonymkode: 5eefa...e83 1
Fjaselina Skrevet 5. april 2016 #4 Skrevet 5. april 2016 Har sett at andre har litt naken hud mellom tights og sko, syns det ser ok ut, men litt kaldt enno;)
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #5 Skrevet 5. april 2016 Bruker aldri leggings, men går stort sett alltid i skjørt eller skinny jeans. Jeg har noen par med sko som jeg bytter på å bruke, alt etter anledning og vær; Adidas superstar, er par sorte litt pene loafers, spise sorte ballerina sko, new balance 410, nike air max eller nike free run. De mest klumpete av de er vel nike air max. Tror i grunn det ser mest klumpete ut når man står å ser ned på sine egne bein. Anonymkode: c89d7...0ba
Jolene Skrevet 5. april 2016 #6 Skrevet 5. april 2016 Ballerina-sko og høyhælte sko bruker jeg mest til sånt. Eventuelt også skoletter. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #7 Skrevet 5. april 2016 Alt av sko går jo til skinnyjeans, og nesten samme med tights - hvertfall sommersko. Sliter selv mye mer med en bukse jeg har som har videre bein, det er det jo få sko som passer med derimot. Anonymkode: e7e56...66d
Gjest Nanne70 Skrevet 5. april 2016 #8 Skrevet 5. april 2016 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff nei, ikke brett opp buksebeinet, da blir en liksom kortere i beina, og det er det vel ingen som ønsker?! Anonymkode: 5eefa...e83 Er jo ikke så mange andre måter å unngå at beina ser ut som de går rett i skoene, da, som TS sier Jeg mener noe slikt som dette - en liten, smal brett og noen cm ankel. Tror ikke det forkorter beina så mye, med mindre man har forferdelig korte bein, da. Og så må man jo ikke alltid bare tenke på hva som er flatterende, det kan jo være gøy å prøve noe nytt bare for å se Endret 5. april 2016 av Nanne70
Clarity Skrevet 5. april 2016 #9 Skrevet 5. april 2016 (endret) Jeg bruker ofte lave converse eller adidas superstar til mine skinny jeans. Sneakers kan jo kanskje virke litt "klumpete", så det kan hende du blir mer fornøyd med stoffsko. På varmere dager bruker jeg gjerne ballerina eller et par lave sandaler. Er forøvrig enig i de som sier at det ser finere ut dersom du bretter opp buksa nederst slik at det blir en glippe mellom skoen og buksene. Da vil det ikke se ut som om beina går rett ned i skoene, som du sier. Brett buksa innover hvis du ikke vil at bretten skal vises Endret 5. april 2016 av Clarity
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #10 Skrevet 5. april 2016 Jeg bruker vanligvis litt nette sneakers, som Adidas racer eller gazelle. New Balance 410/420 fungerer også, og Puma suede classic. Har også to par loafers; ett par sorte og et i tan. Converse og andre klassiske tøysko som Vans og Keds er jo også ganske OK. Anonymkode: ab88f...a43
Gjest FruKG Skrevet 6. april 2016 #11 Skrevet 6. april 2016 (endret) Høye støvletter passer fint til, da ser ikke føttene så stor ut heller. Noen slik overknee boots for eksempel er flott til det. Endret 6. april 2016 av FruKG
Capricorn Skrevet 7. april 2016 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2016 Takk for svar alle sammen. Mulig kan ta ta en liten brett så det blir overgang mellom sko og leggings. Det er lette sommersko jeg vil kjøpe. Lei av tunge, svære støvletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå