Gå til innhold

3 dater, ingen kyss

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste nettopp ett emne her inne om ei hvor de hadde vært på tre dater, uten noe fysisk kontakt. Der ble det konkludert av mange at det ikke kan ligge noe i det kjærlighetsmessig.

Jeg ble så nysgjerrig på min egen situasjon, som er veldig lik, og hva dere mener om det..?

Har truffet en åtte år eldre fyr via tider, jeg 26, han 34. Vi har truffet hverandre 3 ganger også, både ute å gått tur, og hjemme. På slutten av hver date klemmer vi, men har ikke kyssa eller noe håndkontakt. Vi sender meldinger daglig, veldig åpne med at vi ønsker å fortsette å treffes, komplimenter osv. Han slår meg ikke som en sjenert fyr, og i en alder av 34 hadde jeg kanskje forventet litt initiativ fra hans side,men det har vært labert på den fysiske delen. Hvis vi ser film setter han seg gjerne i en annen sofa (3+2 seter). Har forsøkt å gjøre meg tilgjengelig for kyss eller fysisk kontakt, med å f.eks stille meg ved siden av han å se på han, i forbindelse med klemmen osv, men han trekker seg bort og går videre på en kjapp måte.

Samtidig sende han meg fine komplimenter, sier han stor koser seg når vi er sammen og vil treffes mer. 

Noen kloke hoder her inne som har meninger om min situasjon og relasjon til han her...? 😊

Anonymkode: dd5cb...7e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min nåværende samboer kyssa ikke før 5 daten. Da var det jeg som tok initiativ ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når mennene ikke duger, så er kvinnene det eneste håpet får å få igang væskeutveksling.

Anonymkode: 1fac9...5b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts..

Jeg har alltid hørt at menna burde ta initiativ og hvis mannen vil ha deg så gjør han noe, så har ventet på at han tar initiativ.. Derfor har jeg ikke gjort noe. Samtidig etter 3 date og ingen kyss har jeg lest på KG at det mest sannsynlig ikke er noe der, blir vennskapelig, og derfor vært litt redd for å bli avvist.. Hmm.. samtidig så er han tydelig på at han liker meg.. Så, dere anbefaler å ta ting i egne hender å kysse han ? 🙉🙈

Anonymkode: dd5cb...7e2

Skrevet (endret)

Jeg hadde bare prøvd å kyssa han, hvis jeg fikk en "naturlig" sjanse til det, f.eks. etter en klem. Daten kyssa meg tredje gang vi møttes, men han hadde utrolig mange sjanser, så hadde nok gjort det selv om han ikke hadde gjort det til slutt 😃

Endret av nordlending
  • Liker 2
Skrevet

Litt vanskelig å svare på for en som bestandig gikk for kyss på første daten, men...

Det er såpass mye skriveri om seksuell trakassering og dårlig/ heslig oppførsel av menn, at hans intenciver for å være nølende med å kysse deg, er meget sterke. Han legger nok en del i det. Han kan være så redd for samfunnets fordømmelse at han ikke klarer å se "hintene" dine. Synd men sant. De som tjener på at det er slik, er de som ikke bryr seg om sosiale normer.

• Liker 1
Skrevet

Han virker fortsatt veldig keen og vil kanskje ta ting sakte? Etter gjerne 1-2 dates til og han ikke ser ut til å kysse ville jeg spurt.
Kanskje dere er i forskjellig tempo? Folk er forskjellige. Noen ligger sammen og kliner første date mens andre gjør det gjerne etter 6-7 date. Finn ut hva som er best for deg og han du dater.

Skrevet

Han er vel kanskje usikker på hva du vil, ikke allle menn er like gode på å tolke signaler.

Jeg har selv datet en slik person, og måtte selv ta initiativ dersom det skulle bli noe mer enn bare en klem. Så lenge han tydelig vil treffe deg igjen, gir deg komplimeneter osv er han nok helt sikkert interessert, så bare kjør på! :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, draug 75 skrev:

Litt vanskelig å svare på for en som bestandig gikk for kyss på første daten, men...

Det er såpass mye skriveri om seksuell trakassering og dårlig/ heslig oppførsel av menn, at hans intenciver for å være nølende med å kysse deg, er meget sterke. Han legger nok en del i det. Han kan være så redd for samfunnets fordømmelse at han ikke klarer å se "hintene" dine. Synd men sant. De som tjener på at det er slik, er de som ikke bryr seg om sosiale normer.

Akkurat hva som er slibri og hva som er ok, er i mine øyne så selvklart at alle må forstå. Men innser jo at det kanskje ikke er så tydelig for andre. 

Anonymkode: dd7c7...57f

AnonymBruker
Skrevet

Kyss han!! :P

Anonymkode: d799f...9e2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

..det bør jo ikke skje helt unaturlig heller. Mitt beste tips er å starte å "tafse" litt når man ser på film f.eks. Da merker du jo fort om han trekker seg tilbake eller blir med på det. Fotflørte litt, sitte lår til lår, stryke ham på benet. Ellers så kan du jo bare smelle på med et kyss. Ta tak i ham "rundt halsen"/ansiktet og kysse ham. Når han har truffet deg tre ganger, og dere gjør typisk "dateting", kan du vel trygt anta at han er interessert?

Anonymkode: 63a8d...8c9

Skrevet

Vi kysset på tredje date, etter å ha skrevet sammen daglig på meldinger i litt over tre uker. Han var veldig interessert, men han turte ikke ta initiativ og jeg ville vente uansett.

Jeg stod foran han, tittet opp og vi sa ikke et ord. Likevel turte han ikke kysse meg. Det var litt søtt. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat hva som er slibri og hva som er ok, er i mine øyne så selvklart at alle må forstå. Men innser jo at det kanskje ikke er så tydelig for andre. 

Anonymkode: dd7c7...57f

Sanksjonene virker så sterke, at man tar ingen sjanser.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...