AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #1 Del Skrevet 5. april 2016 Hei. Har 100% whey proteinpulver hjemme. Pulveret gikk ut på dato 02.01.16. Kan det fortsatt brukes? Tenker f.eks i smoothies Anonymkode: 4b803...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 5. april 2016 #2 Del Skrevet 5. april 2016 Så lenge det ikke lukter og har vært oppbevart tørt og ikke for varmt, bør det være greit. Men hvorfor drikker du ikke bare melk og spiser egg? Melk og egg er fullverdige proteinkilder. Såfremt du ikke driver ekstrem bodybuilding gir normal mat mer enn nok proteiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #3 Del Skrevet 5. april 2016 3 timer siden, stan skrev: Så lenge det ikke lukter og har vært oppbevart tørt og ikke for varmt, bør det være greit. Men hvorfor drikker du ikke bare melk og spiser egg? Melk og egg er fullverdige proteinkilder. Såfremt du ikke driver ekstrem bodybuilding gir normal mat mer enn nok proteiner. Jeg drikker melk og spiser egg 😂 Og cottage cheese, kyllingfilet osv, og har ofte en questbar i lommen.. haha. Jeg skal bli ferdig med pulveret jeg har og så tror jeg ikke at jeg skal kjøpe med proteinpulver. Tror jeg kjøpte pulveret jeg har i 2014, og har ennå ikke tømt boksen. Sier litt om hvor skjeldent jeg inntar proteinpulver 😂 Har pulver fordi det er lettere og rimeligere måte å innta proteiner på, i tillegg til mat. Pulveret lukter ikke, er oppbevart i vanlig romtemperatur og er tørt ja. Anonymkode: 4b803...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå