Gå til innhold

Hva andre måtte mene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryr du deg om andres meninger om deg? Er det forskjell på KG og virkeligheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt.

En har jo en identitet her, men det er ikke så viktig for meg hva andre mener om meg sånn sett. Jeg prøver å formidle hva jeg står for, og hva jeg mener om forskjellige ting. Dessuten prøver jeg å oppføre meg som folk her, som andre steder.

Setter pris på en saftig diskusjon, men kan reagere på frekkheter og personangrep, både overfor meg selv og andre.

Hva andre mener om meg er helt klart viktigere i virkeligheten enn her inne. Her er jeg for å diskutere ting som interesserer meg, i virkeligheten står jeg fram med hele meg, i et samfunn jeg skal være i lenge.

Skrevet

Nei, jeg bryr meg ikke nevneverdig om hva folk jeg ikke kjenner mener. Men jeg kan likevel bli provosert eller sjokkert over hvordan enkelte tenker.

Skrevet

Nei, det bekymrer meg svært lite hva andre mener om meg! Som tenåring var det helt annerledes, men jeg har med årene innsett at dette faktisk er helt uviktig. Livet er for kort til å la andres meninger styre det..

Skrevet
Nei' date= jeg bryr meg ikke nevneverdig om hva folk jeg ikke kjenner mener. Men jeg kan likevel bli provosert eller sjokkert over hvordan enkelte tenker.

jepp....

Gjest Fighter
Skrevet

Det kommer an på dagsform og humør. Jeg sliter med angst og depresjon. Det går derfor veldig opp og ned. Har jeg en god dag så bryr jeg meg ikke, andre ganger kan jeg ta alt personlig og da er jeg også veldig opptatt av at folk skal like meg.

Skrevet

Jeg bryr meg om meningene til folk jeg bryr meg om :)

Skrevet

hvis folk mener veldig merkelige ting ellers, interesserer det meg midt bak hva de måtte mene om meg. når de allerede har demonstrert at dømmekraften og vurderingsevnen er fullstendig på trynet, kan man bare ikke tillegge meningene deres noen vekt.

Skrevet
Det kommer an på dagsform og humør. Jeg sliter med angst og depresjon. Det går derfor veldig opp og ned. Har jeg en god dag så bryr jeg meg ikke' date=' andre ganger kan jeg ta alt personlig og da er jeg også veldig opptatt av at folk skal like meg.[/quote']

Skriver under på denne.

Skrevet
Det kommer an på dagsform og humør. Jeg sliter med angst og depresjon. Det går derfor veldig opp og ned. Har jeg en god dag så bryr jeg meg ikke, andre ganger kan jeg ta alt personlig og da er jeg også veldig opptatt av at folk skal like meg.

Som om jeg skulle skrevet det selv.

Men jeg har blitt mye flinkere til å ikke bry meg om hva folk mener i forhold til jeg var før. Selvsagt ønsker jeg fortsatt at folk skal like meg, men jeg har etterhvert klart å innse at ikke alle kan like meg og at de får ta meg som jeg er. Men som Fighter skrev, det kommer mye an på dagsform og humør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...