Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 Få høre hva dere mener er de mest irriterendes personer dere har kjent. Hva irriterte dere mest med dem? Hvilke egenskaper blandt dine arbeidskollegaers finner du mest irriterende? Gi eksempler. Jeg liker ikke helt disse "mini-sjefene" som tror de kan alt og har svar på alt, uten å ha grunnlag for det. Irriterer meg gjør de som prøver å snike seg unna. Det gjelder oppgaver, skyld, standpunkt, konfrontasjoner, meninger og ansvar. Feige rotter.
Nabodama Skrevet 23. oktober 2004 #2 Skrevet 23. oktober 2004 Tørre og trege pedanter, som er "prektige" og "mye bedre" enn alle andre!
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #3 Skrevet 23. oktober 2004 mette-marit...kan ikke fordra dama og hennes falskhet...først skal hun få normenn til å gi penger til "hjerterom", og rett etter så setter hun seg på flyet til Milano for å shoppe ny vårgarderobe.Kunne hun ikke heller gitt de pengene til sin såkalte hjerte sak???
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #4 Skrevet 23. oktober 2004 mette-marit...kan ikke fordra dama og hennes falskhet...først skal hun få normenn til å gi penger til "hjerterom"' date=' og rett etter så setter hun seg på flyet til Milano for å shoppe ny vårgarderobe.Kunne hun ikke heller gitt de pengene til sin såkalte hjerte sak???[/quote'] Kunne ikke du brukt de pengene det kostet å få internett-tilkobling til å hjelpe barna i den 3.verden? Synes ikke man kan kritisere folk som skal representere landet vårt, for å ønske å se presentable ut. Tror MM har gjort mye for Hjerterom-saken, og falskheten du snakker om.. skjønner ikke hvor du har det fra. Hadde det vært bedre om hun bare satt "på tronen" sin i dyre drakter, uten å gjøre noe som helst?
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #5 Skrevet 23. oktober 2004 Hvorfor det da? jeg gir til kreftforskningen her I Norge og til det lokale sykehuset slik at de kan få en maskin som de trenger.Sender gaver ned til Uganda,Kenya og Tansania. Istenden for at mm MÅ til Milano å for å kjøpe vår klær så kunne hun vel ha gitt pengene til hjerterom.Og om hun må ha nye klær hele tiden så kan hun vel støtte norske designere. Og synes det er tåpeligt at Vi skal gi de flere foldige millioner i året (konghuset generrelt) , samtidig som sykehus, aldres/sykehjem og skoler må spare flere foldige millioner i året.
Gjest Fighter Skrevet 23. oktober 2004 #6 Skrevet 23. oktober 2004 Irriterer meg over folk som irriterer seg over Mette-Marit;-)
Brudulja Skrevet 23. oktober 2004 #7 Skrevet 23. oktober 2004 Hvilke egenskaper blandt dine arbeidskollegaers finner du mest irriterende? Gi eksempler. Det som er mest irriterende er arbeidskollegaer som blander seg inn i ting de ikke har noe med. Eksempel: Jeg hadde avtalt tre kvarters avspasering med min sjef. Min irriterende arbeidskollega sier "Skal du gå nå?" Jeg sier at jo, jeg skal avspasere litt fordi jeg er nødt til å rekke innom et kontor før stengetid. Responsen er "Hva skal du avspasere da? Du har vel ikke noe tid å avspasere?" Sånne ting gjentar seg til stadighet. Hun ser på klokka når arbeidskollegaer kommer og går. Selv "avspaserer" hun stadig vekk. Svært kontrollerende og vil så veldig gjerne være sjef... Men bortsett fra dette er hun veldig snill og grei (irriterende snill og grei - klarer ikke bli ordentlig sint på henne da )
Gjest gloria Skrevet 23. oktober 2004 #8 Skrevet 23. oktober 2004 Personer som ikke kan respektere andres meninger, som tror de er feilfrie,plettfrie mennesker og guds gave til jorden. Jeg er heller ikke spesielt interessert i å prate med mennesker som ikke har egne meninger, men som varierer ut i fra hvilke personer de er med.
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2004 #9 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg blir irritert på mennesker som aldri klarer å ta et standpunkt. F.eks. folk som syns alt er greit, alltid jatter med og aldri klarer å gjøre opp sin egen mening!
kitty Skrevet 23. oktober 2004 #10 Skrevet 23. oktober 2004 Irriterer meg over folk som irriterer seg over Mette-Marit;-) Slenger meg på dette sitatet. Jeg liker Mette Marit jeg. Synes hun takler mediene og sitt nye liv utmerket. Noe jeg irriterer meg over er folk som sier at de skal gjøre noe, men som er så treige at de aldri får gjort det. Slafsing når man spiser eller tygger tyggis blir jeg gal av. :evil:
*Lillian* Skrevet 23. oktober 2004 #11 Skrevet 23. oktober 2004 Synes de type mennesker jeg irriterer meg mest over har blitt nevnt her - med unntak av Mette Marit. Hun er da ikke noe å irritere seg over for meg iallfall. irriterer meg ikke over mennesker jeg ikke kjenner. Besserwissere er slitsomme...
lille mor Skrevet 24. oktober 2004 #12 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg irriterer meg over falske mennesker som smisker med alle for å bli godt likt. Og over de som alltid må kommentere eller rette på andres feil for å heve seg selv. Over de som aldri tar hensyn til andre. Over de som lyver og baksnakker. Skrytende mennesker er motbydelige, helt ok å skryte med ikke smøre det inn i trynet på alle hele tiden det blir men lei. Og over folk som alltid må få deg til å mene det samme som dem, enten det gjelder relgion eller generell smak. Men det er veldig mange typer jeg liker og. Kanskje ta en tråd om det og.
Gjest Chanda Skrevet 24. oktober 2004 #13 Skrevet 24. oktober 2004 Det verste jeg vet er Mennesker som bare ser feil med andre - aldri ved seg selv. Mennesker som mangler empati og evnen til å tilgi.
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2004 #14 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg irriterer meg grønn over kontrollfriker. De som er så kontrollerende at de nærmest får angst hvis det ikke er ett hundre prosent ryddig over alt til enhver tid. Disse menneskene tror nemlig at det er deres norm som gjelder for hvor ryddig det skal være overalt. Disse menneskene setter standarden for hvordan JEG skal ha det på MIN pult, for hvor ryddig det skal være på firmaets kjøkken for at det skal være bra nok, for hvor ofte jeg skal ringe vaktmesteren for å bære vekk noen tomme kartonger fra datarommet, og for hvor ofte samme nevnte vaktmester må komme løpende fordi en lyspære har sluttet å lyse - når taket er fullt av pærer som faktisk lyser. I mine øyne er disse kontrollfrikerne N E V R O T I S K E, og nevrotiske mennesker irriterer meg enormt!!!
Polly Ester Skrevet 25. oktober 2004 #15 Skrevet 25. oktober 2004 Irriterer meg over A-mennesker som mener at det er forkastelig å være B-menneske og må opp og ut og klatre i trærne kl 7 - eller gjøre husarbeid for ellers går jo hele dagen......
aline Skrevet 25. oktober 2004 #16 Skrevet 25. oktober 2004 Kollegaer: jeg har/har hatt ett par kollegaer som jeg tror er oppegående nok, men som spiller "dumme" for å slippe unna arbeidsoppgaver, ikke snakker direkte til dem de egentlig burde henvende seg til, fordi de tror de oppnår mer ved å snakke til sjefen så lenge han OGSÅ er der.... dette er mennesker jeg irriterer meg over og holder avstand til. også snakker de uten å tenke, og blander saker så av en annen verden at jeg blir både sprø og flau på deres vegne... og vet selvfølgelig best, selv om det er opplagt for alle andre at de ikke engang aner noe om saken. blandt venner/bekjente: - mennesker som skifter humør og tåleevne hvert 5. minutt, som du kan snakke til ene minuttet, men snakker du til vedkommende neste minutt så er du dømt til å få sure blikk og miner de neste timene... - mennesker som ikke takler å bli snakket til, men som klager over at ingen retter på dem.... - folk som ikke deler av seg selv, og som man derfor ikke aner hvor man har.
Polly Ester Skrevet 25. oktober 2004 #17 Skrevet 25. oktober 2004 Irriterer meg over A-mennesker som mener at det er forkastelig å være B-menneske og må opp og ut og klatre i trærne kl 7 - eller gjøre husarbeid for ellers går jo hele dagen...... Glemte kollegaer: det som irriterer meg mest er røykere som hele tiden skal ta seg pauser slik at vi andre som er igjen må jobbe dobbelt... Og det som irriterer meg mest i hele verden er løgner... at noen lyver for meg er absolutt det verste jeg vet...men det kommer kanskje mer under kategorien sårende enn irriterende, kanskje...
alisia4 Skrevet 25. oktober 2004 #18 Skrevet 25. oktober 2004 Mennesker som irriterer meg er folk som aldri innrømmer at de har feil når de har feil, eller at de innbiller seg at man er BEDRE og har større iq enn andre fordi de vet noe kanskje ikke alle vet. Med andre ord, folk som har ALTFOR høye tanker om seg selv.
Gjest Tristessa Skrevet 25. oktober 2004 #19 Skrevet 25. oktober 2004 Shit, jeg irriterer meg over så mangt. Det aller verste er vel i forbindelse med spising, hvor veldig greie folk kan drive meg totalt fra forstanden. Blir irritert av: - Folk som smatter, slurper og tygger på bestikket når de spiser - Folk som tror de vet så utrolig mye bedre enn andre - Folk som er blottet for selvironi - Folk som har de samme feilene som meg, men som nekter å innrømme det... - Folk som bare jatter med på en høyst uengasjerende måte Selvfølgelig er det mye mer, men disse er de aller, aller verste!
angie Skrevet 25. oktober 2004 #20 Skrevet 25. oktober 2004 På jobben: Når jeg virkelig har jobbet og kommer inn i butikken og skal gjøre andre gjøremål, så kommer hun jeg jobber med og sier hun skal ut å ta seg en røyk!!! Jada, hun deler opp pausen sin, men det er provoserende at hun skal ut å røyke når hun bare har stått i kassen, og det er jeg som har bært inn bruskasser, gått ut med søppelet etc. Sånn ellers irriterer jeg meg over folk som ikke klarer å ta imot kritikk, folk som du vet snakker bak ryggen din men som er sååå hyggelig mot deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå