Komatøs Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Lurer på om det er noen der ute som har gått kurs for å bli linergist (altså en som utfører permanent makeup)? Ettersom det koster en del penger ønsker jeg å være rimelig sikker på at jeg har valgt det beste kursstedet. Står mellom Long time liner og Sol PMU, noen som har erfaring med noen av disse?:) Setter stor pris på svar!:)
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #2 Skrevet 6. april 2016 Jeg har gått på kurs med Solvår Hegge! Hun er flink, rolig og jeg har fått god oppfølging etterpå. Nå jobber jeg ikke så mye med makeup tatovering lenger, men hun er den jeg anbefaler å gå til hvis en ønsker en dyktig læremester. Anonymkode: 2019a...1b5 1
Komatøs Skrevet 12. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2016 Tusen takk for svar! Hun har fått mye positiv omtale, så det er derfor jeg vuderer henne! Samtidig er long time liner større, og jeg lurer på om det kanskje er lettere å få seg jobb etterpå? Kan jeg spørre hvorfor du ikke jobber så mye med dette lenger? Og hvordan var kurset? Det koster jo en del penger så jeg er nervøs for at jeg ikke "klarer det". Hvordan er det å få seg jobb etterpå? Send meg gjerne en pm, setter stooor pris på svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå