AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #1 Skrevet 4. april 2016 Hei! Jeg er en jente på 22 år som straks er ferdig med en bachelorgrad! Men siden jeg ikke vil satse videre innenfor denne retningen, og heller ikke vet helt hva jeg vil drive med i stedet, har jeg sett litt på studier på treider fagskole. Det som frister veldig er studiet som reiselivskoordinator! Jeg lurer derfor på om noen av dere har erfaring med skolen eller studiet, og om dere vet noe om hvor lett/vanskelig det er å få seg en kul jobb etterpå? Setter pris på alle tilbakemeldinger! Mvh Julia Anonymkode: 4dae1...3b1
Zoega Skrevet 5. april 2016 #2 Skrevet 5. april 2016 Jeg har gått på det studiet! Tommel opp, relevante fag og mer yrkesrettet enn en bachelorgrad på høyskole. Man går også i praksis 2.halvår, og er du heldig med praksisplassen kan dette åpne mange dører. Kommer an på hva man vil bli, men jeg føler utdanningen er relevant for de som vil jobbe i hotellbransjen, reisebyråer/turoperatører osv. Jeg fikk jobb etter endt utdanning. Er verdt å merke seg at det er mange om beinet i reiselivsbransjen, og at de fleste vil ha folk med erfaring (ond sirkel ved jobbsøkinga etterpå..). Sørg for å ta alt av kurs man kan (i regi av Treider) i tillegg. Lykke til 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå