Gå til innhold

Intimbarbering hos menn -- hva forventes?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heii,

Jeg er en mann i midten av 20-åra, og på vei ut av et forhold jeg har vært i i 8 år. Når jeg nå begynner å møte andre damer, hva forventes egentlig av hår der nede? Eksen og jeg har aldri shavet oss, og jeg har null problem med hår verken hos meg eller hos potensielle sexpartnere. Men hvordan forventer egentlig jentene nå til dags at man ser ut der nede?

Anonymkode: d6eef...a7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare du er ren er alt lov synes nå jeg. Jeg tar selv jevnlig brasiliansk, men har aldri forventet at noen partnere skal gjøre det samme.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke prøve ut litt ulike varianter (trimming, da alt, bare noe osv.) for så å finne ut hva du trives best med? Damer har så ulike preferanser uansett. Viktigste er som nevnt ovenfor, god hygiene. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke hår, så jeg forventer helt glatt, både rundt penis, ballene og bakover. Dette er jo smak og behag, for meg er hår skikkelig turn off. Jeg kan skjønne at en som ikke ha hooket opp på en stund har busk, det er helt greit. Men jeg forventer at han shaver seg etter en gang eller to. Skjer ikke det så spør jeg rett ut, er han ikke villig leter jeg videre etter en annen mann :) Har vel på mine ti år som singel møtt to menn som ikke har vært glatte. Så mitt inntrykk er at glatt er vanlig. 

Anonymkode: 99dc1...e87

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker litt stusset, så det ikke er lange hår. Men helt glatt synes jeg virker snodig på en mann, som ofte har kroppshår ellers. Men er 38 år, så har kanskje litt andre preferanser enn damer i 20-årene. Er litt overrasket over at noen vil ha helt glatt ellers er det over. 

Anonymkode: 548dc...a62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer at en mann har det sånn som han helst vil ha det der nede. Jeg liker hår, og synes det ser veldig, veldig snålt ut når det ikke  er hår dere nede, veldig lite sexy. Men hvis det er sånn gutten trives, er det, det viktigste. Men plusspoeng for hår! Er 24 forresten. 

Anonymkode: 12ee1...037

• Liker 4
Skrevet

For min del må du gjerne bruke saksa i like stor grad som høvelen. Hvis du skal være glattbarbert noe sted så kan det være på ballene. Syns ikke det er spesielt fint at menn er helt fri for hår over hele, selv om jeg liker å være glattbarbert innimellom selv. Tror damer har svært ulike preferanser, og når det kommmer til forventninger så er det viktigste at du er hygienisk anlagt. Du kan vel aldri trå feil med å stusse/fjerne lange hår, så får du nesten finne ut hva neste partner liker. Men husk: du skal trives med det selv også :-) 

AnonymBruker
Skrevet

Greit at det er trimmet, men helt glattbarbert er turn off på en mann.

Anonymkode: d186b...7fc

AnonymBruker
Skrevet

Det er individuelt men jeg synes det holder i massevis å bare trimme :)

Anonymkode: a18dc...956

Gjest OxBall
Skrevet

Du bør shave ballene og hårene rundt roten av penis. Alt over stusser du til passe kort. Hvis du har kraftig busk under armene, så kan du stusse litt der også. Da blir du passelig fin frisert for de fleste jenter :)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig kortstusset er finest syns jeg, glattbarbert blir liksom litt... feil... Hadde sex med en fyr som hadde flere cm lange kjønnshår og jeg syns ikke det var spesielt delikat... Penis ser i tillegg mindre ut oppi alt håret...

Anonymkode: e6824...622

• Liker 1
Gjest Fjolleri
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker litt stusset, så det ikke er lange hår. Men helt glatt synes jeg virker snodig på en mann, som ofte har kroppshår ellers. Men er 38 år, så har kanskje litt andre preferanser enn damer i 20-årene. Er litt overrasket over at noen vil ha helt glatt ellers er det over. 

Anonymkode: 548dc...a62

Jeg er 35 og "forventer" at det er ganske så pyntet - og da mener jeg mindre enn bare litt frisert.

Skal det inn i munnen min bør det være pyntet til anledningen. Ikke at noen dagers opphold gjør noe, og jeg hadde ikke tenkt over det dersom man litt tilfeldig havnet til sengs med noen - men jeg hadde nok forventet at det var pyntet når det var avtalt.

De jeg kjenner som ikke synes det er så nøye tar heller ikke det meste inn i munnen ved oralsex, og da skjønner jeg jo at de ikke bryr seg.

Han over med den helt syke avataren oppsummerte det ganske godt :P 

Endret av Fjolleri
Skrevet

Det holder med trimming. Jeg trimmer meg alltid. I tillegg til å være nøye med hygiene. Glattbarbert blir for guttunge.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er passert 30 og foretrekker hår både på meg selv og hos partneren. Bruk gjerne saks på de lengste, hvis du har veldig lange hår, men helt ærlig så er det eneste viktige at den er ren og uten sykdommer ;)

Anonymkode: e2709...d1a

Skrevet

Jeg er ganske hårete og kan ikke skjønne annet enn at det må se ganske teit ut hvis akkurat skrittet skal være hårløst..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barberte baller og skaft og trimmet eller barbert resten rundt. 

Anonymkode: eb33c...415

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 30-årene og foretrekker at det er litt trimmet. Men min erfaring er at de tar alt, uansett om de er 26 eller 46. 

Gjest Bergtekjen
Skrevet

Eg foretrekker ikkje barbert eller trimmet i det heile tatt, verken i skrittet eller andre plassar på kroppen. God hygiene er forventa.

AnonymBruker
Skrevet
Den 4.4.2016 at 0.10, AnonymBruker skrev:

Heii,

Jeg er en mann i midten av 20-åra, og på vei ut av et forhold jeg har vært i i 8 år. Når jeg nå begynner å møte andre damer, hva forventes egentlig av hår der nede? Eksen og jeg har aldri shavet oss, og jeg har null problem med hår verken hos meg eller hos potensielle sexpartnere. Men hvordan forventer egentlig jentene nå til dags at man ser ut der nede?

Anonymkode: d6eef...a7e

Jeg forventer at du er trimmet, men aldri totalt babyglattbarbert. Bruk skjeggtrimmer og holdt det rent og ryddig

Anonymkode: 503f6...a5c

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Barberte baller og skaft og stusset rundt, eller helt glatt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...