Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg vurderer å få brystvorten(e) piercet, og lurte på om noen her hadde erfaring med det? Og også hva den generelle holdningen til det er? Altså, hva tenker du om piercede brystvorter?

Anonymkode: 2d036...3cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst må jeg si at det er utrolig vondt. Brystvortene er veldig sensitive, så jeg skulle personlig ha tenkt over det mer enn 1 gang før jeg gjorde det. Det er også veldig vanlig med infeksjon, for det kan være vanskelig å holde rent og pent. Men lykke uansett hva du velger :)

Anonymkode: 079a3...0e0

AnonymBruker
Skrevet

Sørg for å ta den i et studio som er nøye på hygiene. Rens godt så går det nok bra :) smerten er jo bare midlertidig :)

Anonymkode: 67501...404

AnonymBruker
Skrevet

Min var ikke vond å ta i det hele tatt 😊 Men fikk fort infeksjon og den ville ikke gro..

Anonymkode: 34039...728

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok i begge da jeg var 19. Var selvfølgelig vondt i det han stakk men ingenting etterpå. Renset godt og fikk aldri infeksjon, men produserte en del talg. 

Tok de ut da jeg ble gravid med eldste og satt de inn igjen da jeg var ferdig med å amme mellomste. ( da var jeg 26) Har nå fått ennå et barn som jeg er ferdig med å amme, og jeg klarer fremdeles å sette de inn uten problem, 13 år etter og mange år uten å hatt noe i de. Jeg har ikke ringene i nå, tok de ut for godt da jeg var 27, ville bare teste om det fremdeles gikk.

Anonymkode: 3a00d...4de

Gjest GulSol
Skrevet

Har tatt 2 ganger i hver brystvorte, det er moderat vondt, men i min mening var brusken i øret verre.. Synes det er dødssexy når går uten bh og man ser 3 små kuler stikke ut under en stram t-skjorte, men jeg følte meg ofte litt horete, uskyldigheten var borte. Jeg har dem ikke nå lengre, men man ser hullene og det kommer enda talg ut.. :/ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...