Gå til innhold

Grove trusler mot ettåring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom over denne saken i et kommentarfelt på VG om Haddy N´jies mobber på nettet.

http://mobbereinorge.blogg.no/1459803299_jeg_skal_gjengvoldta_.html

Hva faen er det med folk? Ingen som eier nettvett?

Jeg vet jo at engelske fotballfans er noen voldelige og brutale idioter, men å skrive dette om en ettåring? Og til moren hennes?!

(For deg som ikke orker å klikke deg inn på linken, så er det mannfolk som skriver at de skal voldta, fingre til blods og henge jentungen til døden)

FYAFEN! Bare jeg som reagerer? :O

Anonymkode: ca76f...804

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at slike trusler tas alvorlig av politiet hvis de blir anmeldt.   Disse menneskene fortjener ikke retten til å leve i mine øyne!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

:kjempesinna:

Anonymkode: 4510a...475

• Liker 3
Gjest The Architect
Skrevet (endret)

Folk er idioter så enkelt er det. Og fotball supportere er noen av de største idiotene som finnes.

Endret av The Architect
Gjest Spiderman
Skrevet (endret)

Ikke pent gjort.

Husk at ikke fotballfanatikere kan regnes som helt tilregnlige når de plaprer løs etter en kamp de har tapt. Selv om det er en trussel og de burde straffes så betyr det ikke at de ønsker å gjøre det.

Det er sånn enkelte fotballfans er. Folk burde ikke legge spesielt mye i hva sinte fans skriver på internett. Se på Vålerenga. Fansen synger at de skal pule hester og voldta horer i hjembyen til motstanderne nesten hver kamp :fnise:

Endret av Plaskebrus
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Plaskebrus skrev:

Ikke pent gjort.

Husk at ikke fotballfanatikere kan regnes som helt tilregnlige når de plaprer løs etter en kamp de har tapt. Selv om det er en trussel og de burde straffes så betyr det ikke at de ønsker å gjøre det.

Det er sånn enkelte fotballfans er. Folk burde ikke legge spesielt mye i hva sinte fans skriver på internett. Se på Vålerenga. Fansen synger at de skal pule hester og voldta horer i hjembyen til motstanderne nesten hver kamp :fnise:

Det spiller ingen rolle om de er glade i fotball eller turn for min del. Det spiller heller ingen rolle at de kanskje ikke har tenkt å gjøre det. Det er bare ikke greit å snakke slik offentlig om et barn. Et slikt diskriminerende språk bør ikke godtas av noen fotballfans som kaller seg voksne. 

Anonymkode: 2c8b9...435

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Syke i hodet da vettu! Burde blitt hengt ut i aviser og pp nett med fullt navn å bilde. Så kan man jo håpe at de blir gjenkjent på gata! Når det kommer til barn og dyr... Ja det gjør meg så sint!

Anonymkode: 567f3...32a

• Liker 1
Gjest Spiderman
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller ingen rolle om de er glade i fotball eller turn for min del. Det spiller heller ingen rolle at de kanskje ikke har tenkt å gjøre det. Det er bare ikke greit å snakke slik offentlig om et barn. Et slikt diskriminerende språk bør ikke godtas av noen fotballfans som kaller seg voksne. 

Anonymkode: 2c8b9...435

Jeg er enig med deg der.

Etter å ha sett en del fotballkamper de siste 10 årene så har jeg lært at man ikke trenger å legge altfor mye i hva sinte supportere sier. Det var ment for å roe ned de som faktisk trodde at dattera faktisk stod i fare for å bli voldtatt. 

Skrevet

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Frk.K, mod.

Skrevet

Sportsidioter eller ikke; Det der er virkelig ikke normalt å lire ut av seg uansett om en kamp er tapt eller om de hater laget som eier drakta jenta har på seg. 
Blir kvalm av sånne folk... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett om det bare er tomme trusler må det føles så vondt for moren å høre så motbydelige ting om sin lille datter :( forbanna udyr. 

Anonymkode: d7dbd...2f8

• Liker 2
Skrevet

Herregud. Jeg mister troen på menneskeheten av å lese sånt. Tomme trusler er det sikkert, men det gjør ikke saken det grann bedre. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Kristanna skrev:

Herregud. Jeg mister troen på menneskeheten av å lese sånt. Tomme trusler er det sikkert, men det gjør ikke saken det grann bedre. 

Ja ikke sant. Man skal være rimelig sjuk i huet for å i det hele tatt klare å komme med noe slikt om en ettåring! Normale folk hadde enten oversett, eller tenkt at åh, så søt jente! 
Men neida, de skal fingre, voldta, og henge. En ettåring. Bare det å se det for seg å faktisk få seg til å bruke tid på å skrive det ned også... Nei... Helt horribelt. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, daemonia skrev:

Ja ikke sant. Man skal være rimelig sjuk i huet for å i det hele tatt klare å komme med noe slikt om en ettåring! Normale folk hadde enten oversett, eller tenkt at åh, så søt jente! 
Men neida, de skal fingre, voldta, og henge. En ettåring. Bare det å se det for seg å faktisk få seg til å bruke tid på å skrive det ned også... Nei... Helt horribelt. 

Helt enig. Hvor tar man slikt fra? Hvordan finner man opp noe sånt? Jeg fatter det rett og slett ikke. Helt utrolig skremmende.

• Liker 1
Gjest summesumbi
Skrevet

Håper de ble straffet. De er ikke mennesker når de får seg til å skrive sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

De er visst utestengt av Twitter og saken etterforskes av politiet.

Skjønner jo at disse engelske fotballidiotene er stygge i munnen, og jeg tviler veldig sterkt på at noen av de ville gjort denne jenta noe. Men likevel, det er jo helt barbarisk å skrive noe sånt i offentlige rom!

Anonymkode: ca76f...804

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Er de tomme i hodet eller, håper de får sin straff!!!!:frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...