Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Yo. 

Er keen på å gifte meg inn i rikdom, men usikker på med hvem og hvordan jeg skal møte disse. Er 20 år gammel, og ønsker sønnene til noen av disse rikingene. 

Noen tips? 

Anonymkode: aacd3...1d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må det være en sønn? Hvorfor ikke en datter? En av verdens rikeste tenåringsdatter er norsk. Hvis du er en kvinne og hetero så kan du vel være gay for pay?

Anonymkode: 0f504...a04

• Liker 8
Gjest Spiderman
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yo. 

Er keen på å gifte meg inn i rikdom, men usikker på med hvem og hvordan jeg skal møte disse. Er 20 år gammel, og ønsker sønnene til noen av disse rikingene. 

Noen tips? 

Vank rundt på rikmannstrøkene, ta med fiskestanga, hiv ut snøret når du ser en som passer for deg og håp på det beste.

Lykke til ;) 

Skrevet

Forsøk på å provosere?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må det være en sønn? Hvorfor ikke en datter? En av verdens rikeste tenåringsdatter er norsk. Hvis du er en kvinne og hetero så kan du vel være gay for pay?

Anonymkode: 0f504...a04

Jeg kunne sikkert ha ofret meg, men tviler på at hun er gay. 

7 timer siden, Plaskebrus skrev:

Vank rundt på rikmannstrøkene, ta med fiskestanga, hiv ut snøret når du ser en som passer for deg og håp på det beste.

Lykke til ;) 

Hvor er liksom disse rikmannsstrøkene da? 

7 timer siden, gutt_86 skrev:

Forsøk på å provosere?

Nope

Skrevet

Trist. Tror dessuten de fleste, ihvertfall de som er verdt å ha, gjennomskuer deg. De er nok vant til golddiggers. Du vet at dette er dårlig odds for et lykkelig liv? Bare trist.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Trist. Tror dessuten de fleste, ihvertfall de som er verdt å ha, gjennomskuer deg. De er nok vant til golddiggers. Du vet at dette er dårlig odds for et lykkelig liv? Bare trist.

Det er jo en grunn til at jeg ønsker sønnene til de som er rike, har lyst til å bli glad i han å. Jeg er ikke verdt så mye, og vet ikke om jeg noengang vil få til drømmeutdanningen min, derfor satser jeg mer på dette. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en grunn til at jeg ønsker sønnene til de som er rike, har lyst til å bli glad i han å. Jeg er ikke verdt så mye, og vet ikke om jeg noengang vil få til drømmeutdanningen min, derfor satser jeg mer på dette. 

Trist. Hvem har sagt deg at du måles i penger??

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Trist. Hvem har sagt deg at du måles i penger??

Min menneskelige verdi er lav. Forstår egentlig ikke hvorfor jeg lever. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er av en helt annen bakgrunn, så er nok sjansene dårlige. Man treffer hverandre innen samme miljø. Jenter fra Oslo vest er jo som regel veldig fysisk attraktive også, så det finnes få incentiver for å gå utenfor egen sosial sirkel for disse gutta. Det er faktisk ingen grunn til det i det hele tatt. 

Du kan evt. forflytte deg utenlands.

Anonymkode: 922b6...633

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk Facebook og andre arenaer for og finne en? 

Det finnes utrolig mange i Norge som har penger men går du for dem aller rikeste er det langt imellom dem. 

Og går du kun for penger kommer det neppe til og vare i lengden, det må være noe mer der en kun penger som lokker men ser virkelig ikke problemet med og ha et sånt ønske for mange går jo etter kropp. Forskjellen er at penga varer somregel lengre og Norge er på vei inn i en nedgangstilstand 

janteloven og misunnelsen er stor i Norge.

Anonymkode: e2d49...078

• Liker 1
Skrevet

De fleste har vel noen rikmannssønner i omgangskretsen?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Summers skrev:

De fleste har vel noen rikmannssønner i omgangskretsen?

Ehh, nei? 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehh, nei? 

Satt og pratet om det med noen kompiser nylig og alle hadde noen rikmannssønner/døtre i omgangskretsen og var ikke snakk om de samme rikingene.

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Plaskebrus skrev:

Lykke til ;) 

Seriøst, jeg skal gjøre akkurat det der.

Anonymkode: e8a05...8cd

AnonymBruker
Skrevet

Hvor skal man henge for å treffe disse? 

Skrevet

and baby Jesus wept. 

Gjest lisemm
Skrevet (endret)

Unnskyld meg, men noe så sjelløst... Romantikken kan herved erklæres død.

"Hore" er vel den riktige betegnelsen på sånne som deg. Men det er du antageligvis klar over allerede.

Du skal krediteres for at du ærlig med dine hensikter. Arv og materiell velstand har aldri stått høyere enn i dag. Ikke rart når dagens unge ser opp til Kim Kardashian og Jordan Belfort. Tidligere var forbildene til de unge stort sett altruister: The Beatles, John Lennon, m.fl.. I dag er forbildene stort sett egoister (narsissister): Kim Kardashian, Justin Bieber.

Hvor? Du finner de på uteplasser i miljøer hvor penger og fasade står høyt. I miljøene som den sosiale eliten hater, men hvor penger florerer. Ellers er NHH og BI hete tips.

Endret av lisemm
Gjest lisemm
Skrevet (endret)
13 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Nei, mitt inntrykk er at arvingene vet å utnytte seg av horer (såkalte "golddiggers"). De tror oppriktig at de fortjener oppmerksomheten de får, og at de har gjort seg fortjent til dette. Hvorfor? Fordi de har blitt født inn i en rik familie, og dermed tilhører en slags sosial konstruert adel som har "rett til" å profittere på andre menneskers arbeid. Eller fordi at de selv har slikket baller så mye, at de mener at det er på høy tid at noen slikker deres baller.

Mitt tips: Styr unna mennesker som setter penger høyt. De er nesten uten unntak dårlige mennesker.

Endret av lisemm
Gjest lisemm
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skal man henge for å treffe disse? 

Hvor i landet befinner du deg? I Trondheim vet jeg at arvingene og nyrikingene henger på Søstrene Karlsen og TAG. Rævva uteplasser som dyrker det man tidligere kalte for lavkultur, men arvingene florerer der. Felles for de alle er at de har lite mellom øra, men ei feit lommebok. Det burde m.a.o. være håp for deg dersom du spiller kortene dine riktig. Oppfør deg som ei utstillingsdukke, og velg offer med omhu. Å spille dum og arrogant er en stor fordel i din jakt på en potensiell partner. Husk at de som horer rundt sjelden ender opp som koneemner i slike sirkler. Disse blir regelrett brukt som kollektive puledukker som går på omgang - og blir senere latterliggjort på Dom Perignon-impregnerte vorsspiel hvor empati og menneskeverd er fremmede begreper.

Endret av lisemm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...