AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #21 Skrevet 5. april 2016 Som hotellansatt må jeg si at jeg ikke synes det er så veldig greit. Jeg er på ingen måte konservativ eller prippen, men å la sexleketøy ligge er ikke så kult. Det hadde vel ikke vært så greit om en tilfeldig person hadde lagt igjen dildoer på pulten din. Anonymkode: 99e34...f04
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #22 Skrevet 5. april 2016 En litt små pinlig, men dog morsom historie da jeg tok med meg dildoen min til syden. Vi kosa oss veldig en kveld, og etter bruk så la jeg dildoen under puta, som jeg pleier og gjøre hjemme. Tenkte ikke mer over det, da jeg våkna dagen etter. Vi hadde på oss badetøy og dro for å spise frokost, og deretter til bassenget. Etter noen timer så gikk mannen opp på rommet for å kjøle seg ned. Når han kom til bassenget igjen, så sier han: Du. Har du glemt noe spesielt? Jeg: Ehh...., faen!! Da kunne han fortelle at vaskemannen( det var en mann!!) hadde vasket rommet vårt, ryddet, og sengen med fire puter, to dyner og en fin svane av håndklær på midten, og selvsagt dildoen min mellom putene, helt synlig🙈😆😂 Det gikk en stund før jeg tok med meg dildo på ferietur igjen. Har jeg den/de med så legger jeg den i kofferten etter bruk, under noen klær... 😊 Anonymkode: ce7c2...310 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #23 Skrevet 5. april 2016 2 timer siden, candykiss skrev: Det har jeg ingen fasit over. Men er det noe som skjer ofte at det ligger brukte strømpebukser igjen,og har det hendt at du kjenner lukt fra dem eller har snust litt på dem Anonymkode: 3adad...469
Gjest supernova_87 Skrevet 5. april 2016 #24 Skrevet 5. april 2016 Jeg vil ikke si at det er direkte frekt, eller ... kanskje. Det er i alle fall utrolig unødvendig! Hadde jeg oppdaget dette da jeg jobbet som stuepike hadde jeg syntes det var ubehagelig. Greit nok at jeg ikke nødvendigvis vet hvilke gjester som er på det rommet, men det kan godt hende jeg plutselig møtte dem i gangen, og gud bedre om det hadde vært noen jeg visste hvem var. Det er bare detaljer om andre mennesker jeg synes man ikke trenger å trykke opp i ansiktet på folk (vaskepersonale).
Gjest lipgloss Skrevet 7. april 2016 #25 Skrevet 7. april 2016 Tenker det ikke er så stort problem,de har garantert sett det meste og så er dem voksne folk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå